Gynekologicko-pôrodnícka poradňa gynekológa Jozefa Záhumenského

Gynekologicko-pôrodnícka poradňa gynekológa Jozefa Záhumenského
19,189 otázok

Na vaše otázky týkajúce sa pôrodníctva a gynekologických  problémov odpovedá  Prof. MUDr. Jozef Záhumenský, Ph.D., MPH., prednosta II. Gynekologicko-pôrodníckej kliniky LFUK a UNB , Fakultná nemocnica Ružinov, Bratislava.

 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Gynekologicko-pôrodnícka poradňa gynekológa Jozefa Záhumenského
  • Ascorutin a kojenie

    , Autor: Registrovaný používateľ

    Dobry den, mam 2-mesacnu dceru a zacala som pred 12 dnami uzivat antikoncepciu Azalia. Po 9 dnoch uzivania som zacala silno krvacat, naco mi lekar odporucil Azaliu uplne vysadit, a dal mi uzivat Zinnat a Ascorutin. Pri ascorutine je vsak uvedene, ze dojciace matky ho uzivat nesmu. Lekar tvrdil opak. Zaujimal by ma vas nazor, dakujem.
    Tiez by som sa rada opytala, ze ak to krvacanie nastalo z uzivania Azalie, ktoru som vysadila v podstate dnes (vcera som este uzila), dokedy je predpoklad, ze prestanem krvacat? Dakujem pekne