Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
9,375 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v 1. súkromnej nemocnici Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • problemy po porodei

    , Autor: Terry

    Dobrý deň. Som 9 týždňov po pôrode a s toho už viac ako 6 týždňov Nekojim. Pred 2 týždňami som dostala hnedé výroky ktoré mám do teraz. Je to normálne. Počíta sa to ako menstruacia lebo neviem kedy mám začať s antikoncepciou. Po pôrode mi zistili že mám zlú zdržanlivosť krvi a nasadili mi Piridoxin ktorý neuzivam. Môžem aj pre to mať tie hnedaste výroky? Ďakujem za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    pyridoxin užívajte, je to len vit.B , ak vám bol doporučený , mala by ste to zvážť
    nemyslím si, že výtok by mal s tým súvisieť
    avšak ak je nejaká porucha zrážanlivosti , to môže výtok ovplyvňovať
    môže sa jednať i o menses, najlepšie by bolo kontrolné vyšetrenie u obv.gynekológa, skontroovať výšku sliznice a pod...
    s pozdravom