Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,333 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Menstruacia mimo cyklu

    , Autor: Mimi236

    Dobrý deň chcela by som sa spýtať , minulý mesiac som bola u gynekológa s tým že som dostala na čas menštruáciu ,menstuacia mi skončila a o pár dni som zas začala krvácať je pravda že 1tabletku som vynechala , vyšetril ma povedal že všetko je v poriadku mohla to spôsobiť ta jedna vynechaná tabletka . Tento mesiac opäť to iste skončila mi menstruacia a o pra dni na to zas krvácam čo to môže byt ? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak som správne pochopil, užívate tabletky hormonálnej antikoncepcie. Počas užívania hormonálnej antikoncepcie, hlavne v začiatkoch jej užívania, sa špinenie, či krvácanie vyskytuje pomerne často, môže byť aj počas celého cyklu. Odsledujte si to. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.