Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,333 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Tabletka Po a dlhá menštruácia

    , Autor:

    Dobrý deň, mám 17 rokov a asi pred 2 týždňami som užila tabletku Po. Ani nie týždeň na to som dostala menštruáciu ale momentálne už trvá 7 dní namiesto mojich 3-4 dní. A nejako stále neprestáva. (nemám ziadne bolesti) Najviac krvy sa ukazuje práve pri močení. Plus sa mi s menštruáciou objavilo pálenie a svrbenie. Ale kúpila som si rosalgin a je to lepšie. Za odpoveď vám ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, s užitím núdzovej antikoncepčnej tabletky sa môže narušiť menštruačný cyklus. Odsledujte si to. Čo sa týka pálenia a svrbenia v pošve, môže sa jednať o vaginálnu infekciu. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.