Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,341 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Dlha menstruacia po porode pri nasadeni HAK

    , Autor: lenny0301

    Dobry den, som 2 a pol mesiaca po porode. Porod som mala dlhy a komplikovany (prirastena placenta, ktoru bolo nutne vybrat rucne). Prvu menstruaciu som dostala 7 tyzdnov po porode (3 tyzdne po kyretazi), ktora trvala 6 dni. Gynekolog mi nasadil HAK na upravenie menstruacneho cyklu a intenzity krvacania. Tento mesiac po zacati druheho cyklu a zacati prveho uzivania HAK Mystra mi krvacanie trva uz 8 den a stale neprestava. Moja otazka je, ze ci je taketo krvacanie po prvom uziti antikoncepcie normalne, alebo je nutne vyhladat gynekologa (moze to mat suvis s komplikovanym porodom?) Pri vysetreni u gynekologa bolo po sestonedeli vraj vsetko v poriadku. Dakujem za odpoved.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    pri nasadení antikoncepcie môže byť krvácanie rôzne, aj z dôvodu antikonepcie, kt. je určená pre dojčiace ženy-má iné zloženie než klasická HAK.
    skúste vyčkať kým menses neskončí, ak by krvácanie zosilnelo, alebo by sa situácia opakovala pri ďašlom cykle, určite vyhľadajte lekára
    s pozdravom