Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
16,472 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Injekcie po potrate

    , Autor: simik1903

    Dobry den pan doktor, ja by som sa chcela spýtať, kedy sa má spustit krvacanie po 4 injekciách metherginu. Zostali mi v maternici zvysky po kyretázi, kvoli MA a nerada by som isla na dalsiu kyretaz, ale zatial po injekciach len špiním. Je to v poriadku alebo sa to má spustiť hneď po podaní?
    Dakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, záleží aj od USG nálezu. Ak sú prítomné v dutine maternice reziduá a špinenie pretrváva aj týždeň, či 10 dní od výkonu, zákroku sa asi nevyhnete. Methergin neslúži na zastavenie krvácania, ale na stiahnutie maternice, čo má podporiť vypudenie krvných zrazenín a tkanív z dutiny maternice. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť.