Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,374 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Gynekológ

    , Autor:

    Dobrý deň . Poprosím o radu.
    Som cca 20dni po konizacii krčka maternice.Dnes sme mali 1x pohlavný styk a ja som takmer nič necítila ,vzrušenie ale ani samotný styk ,je možné že je to kvôli tomu ? Robili mi to leep metódou a čistenie maternice. Vo februári to podstúpim znova .
    Vždy sme mali pohlavný styk ktorý bol v poriadku. a teraz toto ...skôr som sa bála že to bude bolieť ale to vôbec a nič som necítila.
    Manžela som sa opýtala ako to cítil on a že inak dosť voľnejšie . Som z toho úplne vykoľajena... Nechcem aby to tak ostalo. Ďakujem pekne za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, mať pohlavný styk 20 dní po výkone je ešte priskoro, aj tento samotný fakt môže mať vplyv na “necitlivosť” pri pohlavnom styku. Odsledujte si to.

Podobné otázky

  • Myóm na maternici

    , Autor:

    Dobrý deň chcela by som sa opýtať mama 43r ma myóm na maternici ktorý zatiaľ len sleduje gynekológ ci sa zväčšuje každé pol roka kontrolu ma až o 3 mesiace a teraz momentálne má dovolenku no mama už 5 deň po malej potrebe pozoruje krv na papiery bolesti brucha a niekdy tlak na konečník menštruácia jej skončila minulý týždeň chcem sa spýtať môže mať to krvácanie spoločne z myomom alebo je to niečo iné treba vyhľadať pohotovosť alebo počkať na gynekológa ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, uvádzané ťažkosti nemusia byť vôbec gynekologického pôvodu. Môže sa jednať aj o infekciu močových ciest. Nepoznám však žiadne bližšie informácie, okolnosti, ani výsledky vyšetrení, preto sa Vám takto neviem bližšie objektívne vyjadriť.

  • Lieky v 28tt

    , Autor:

    Dobrý deň, rada by som sa poradila ci je kombinácia tabletiek Clotrimazol AL 100 a krému candibene bezpečná v 28tt. Môj lekár má momentálne dovolenku a tak som narýchlo vyhľadala pomoc u druhého doktora nakoľko už týždeň pociťujem rezanie, svrbenie opuch a začervenanie v dolných partiách. Pan doktor bol veľmi zlatý a ochotný pomôcť ale lieky mi predpísal len na základe opisu môjho problému bez vyšetrenia vzhľadom na situáciu. Som prvorodicka a tak mám trochu obavy ci to nemôže uškodiť dieťatku. Po každej aplikácií pociťujem miestami totiž vystúpenie a tvrdnutie bruška. A tiež cítim mierny tlak v podbrušku. Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, spomínané preparáty si aplikovať môžete. Po doužívaní si môžete urobiť kúru vaginálnymi probiotikami, ktoré obnovia prirodzenú vaginálnu mikroflóru. Pri pretrvávaní ťažkostí ako aj v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • zápal

    , Autor:

    Dobrý deň, pán doktor, chcela by som Vás poprosiť o radu. Som 7 mesiacov po pôrode (nekojím, menštruáciu mám pravidelne). Pred pár týždňami som cítila gynekologické problémy - bolesť pri pohlavnom styku, svrbenie pri vchode do pošvy. Bola som ta výter u gynekologičky, vyšiel mi pozitívne stafylokok. Brala som antibiotickú liečbu - čípky do pošvy a krém zvonku. Lekárka mi povedala, že táto liečba určite zaberie. Lenže po pár dňoch znova pociťujem svrbenie a dyskomfort. Mohlo sa stať, že antibiotiká nestačili? Je niečo z voľnopredajných liekov, čo by mi mohlo pomôcť? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, môže sa u Vás jednať o bakteriálnu vaginózu, ktorá je po užívaní antibiotík u žien pomerne častá. Skúste si realizovať vaginálne výplachy Cloginom alebo Rosalginom a aplikujte si vaginálne probiotiká. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Upchatá mazová žľaza

    , Autor: odstránený používateľ

    Dobrý deň.Potrebujem poradiť.Už dosť dlho sa mi na veľkých pyskoch na ľavej strane vytvára akoby vred ale mám pocit že to nieje vred ale že sa mi upcháva nejaká mazová žľaza ktorá sa zapáli a musím si ju stále vytlačiť ( niekedy aj sama pukne ),nakoľko sa v nej hromadí hnis a pobolieva to.Nachádza sa skôr v hornej časti,nie pri vchode do pošvy.Po prasknutí to chvíľu svrbí ,vytečie hnis s krvou ,vydenzifikujem si to a trvá to asi týždeň alebo dva týždne kým sa mi to úplne zahojí.Lenže opakuje sa mi to dosť často.Nemôže to byť nejaká cysta ? Moja gynekologička je dlhodobo PN ale tiež mala taký názor a lekár ktorý ju zastupuje stále tvrdí že je to asi z holenia.Skúšala som sa aj neholiť a aj keď sa tam neoholím aj tak sa to vytvorí a stále na tom istom mieste.Neodoberú ani vzorku z toho miesta,nič.Len mi povedia že to treba dezinfikovať.Veľmi ma to obmedzuje a som už z toho zúfalá.A na moju otázku k lekárovi že či sa nedajú nejako vyšetriť tie žľazy že sa mi upchávajú ma vysmial že to niesme na cievnom .Viete mi nejak poradiť čo robiť alebo za kým sa obrátiť nakoľko k nemu už nechcem ísť ? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, bez vyšetrenia sa Vám takto neviem bližšie objektívne vyjadriť. Príčin ťažkostí môže byť viacero. Ak sa jedná o problém v oblasti veľkých pyskov, riešiť by to mal gynekológ, ktorý by Vás eventuálne mohol poslať na vyššie pracovisko, prípadne na dermatológiu. Môže sa jednať o problém, ktorý bude treba riešiť vrámci jednodňovej gynekologickej chirurgie. Takto, bez videnia nálezu sa Vám naozaj neviem bližšie vyjadriť.

  • Vaječníky

    , Autor:

    Dobrý den môžu ma bolieť vaječníky pri užívaní norethisteron..užívam tretí deň..ráno a večer jednu tabletku..mám ich užívať 14 dní...mám 49 rokou...ďakujem za odpoveď...

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, áno, počas užívania lieku sa môžu vyskytovať bolesti v podbrušku. Odsledujte si to. Pokračujte v pravidelnom užívaní. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.