Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,761 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Teh

    , Autor:

    Dobrý deň chcem radu ,mala som nechránený sex asi cc júl mala menzes agust asi dva dni test negatívne pred vcerom mala odbery na gravititu boli negatívne čakám ešte jeden visledok hladinu dnes ráno mala kvapky krvi už spinim môžem byť tehotná keď boli všetko negatívne dakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak boli odbery krvi na beta HCG negatívne, tehotná nebudete.

Podobné otázky

  • Špinenie

    , Autor:

    Dobry den pan doktor. Uz 3. mesiac cca tyzden pred menstuaciou mam bledohnedy vytok (bez krvi). Pozorujem ho cca par dni, potom prestane a nastupuje menstruacia. Co to moze znamenat? (Tehotenstvo vylucene). Teraz mam tiez par dni pred menstuaciou, bolest prs, vytok. Dalsiu menstruaciu mam mat 23.9.
    Dakujem za odpoved.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, môže sa u Vás jednať aj o ovulačné špinenie, za predpokladu, že máte ovuláciu posunutú. Príčin však môže byť viacero. Spomínané bolesti a výtok môžu byť súčasťou predmenštruačného syndrómu. Takto sa Vám neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Mr

    , Autor:

    Dobrí deň chcela bisom vediem mala som menštruáciu dňa 13.9.2021 a vidím už 15 tého vložku som. Malé skoro čistú a svrti deň už pro moceni ma palilo aj svrbenie som mala môžte mi poradiť diakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, pravdepodobne sa u Vás rozvíja vaginálna infekcia. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Skúsiť si môžete aplikovať Canesten krém. Pri pretrvávaní ťažkostí odporúčam navštíviť Vášho obvodného gynekológa.

  • Návšteva gynekológa

    , Autor:

    Dobrý deň. Budem mať onedlho 16 rokov, som sexuálne aktívna... Mešká mi menštruácia 13 dní, pred 4 dňami som mala hnedý výtok, ktorý trval len 1 deň,myslela som že už začala menštruácia, no na druhý deň už nič, robila som si 2 tehotenské testy, obidve negatívne. Možno mi mešká zo stresu alebo neviem. 3 - 4 menštruácie dozadu mi tiež meškala, raz 4 dni, raz 6 dni, raz 10 dní. Teraz je to až 13, ale ako hovorím, tehotná by som nemala byť. U gynekológa som nikdy nebola, a dosť sa obávam, keď tam pôjdem s týmto problémom. Predpokladám že sa na mňa vykričí, že som sexuálne aktívna tak skoro, ale gynek. by to malo byť podľa mňa jedno. Preto sa chcem opýtať na váš názor na túto celú situáciu. Hlavne čo by mi mal povedať gynekolôg, či sa nevykričí, a tak ďalej... dosť sa toho bojím, či to nepovie rodičom že už niesom panna atď. Ďakujem vopred❤️

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nevidím dôvod, prečo by sa na Vás mal gynekológ vykričať. Môže Vám poradiť čomu sa do budúcnosti vyhnúť, či dať Vám nejaké odporúčania ohľadom antikoncepcie, či očkovania. V tomto veku je ešte nepravidelnosť menštruačného cyklu pomerne bežná, stres je častou príčinou meškania menštruácie. Odporúčam navštíviť obvodného gynekológa, ktorý na základe vyšetrení krvi, či USG jednoznačne vylúči alebo naopak potvrdí tehotenstvo.

  • Endometrioza

    , Autor:

    Dobry den, bola mi diagnostikovana uz 2x endometrioza. Prvy krat sa mi podarilo otehotniet mam teraz skoro 2 rocne dvojicky. Takze tento krat to tehotenstvom riesit nemozem kedze nam stacia dvojicky. Dr. mi naordinovala endoville velmi malo som o tom nasla na internete ako ucinna je tato liecba a ci su nejake neziaduce ucinky? Co sa strikne nemoze pri tejto liecbe

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, najčastejšie sa na liečbu endometriózy predpisuje Visanne. Poraďte sa s Vašim obvodným gynekológom.

  • Hnedý výtok

    , Autor:

    Dobrý deň
    Užívam antikoncepciu syrmiu už približne rok.
    Teraz sa mi stalo že som mala hnedý výtok asi 3 dni. Najprv som si myslela, že je to preto lebo pred 3 dňami som si dala tabletku až na druhý deň a potom v ten deň mi zacal ten výtok. Tabletky užívam pravidelne, aj cez ten hnedý výtok ich užívam pravidelne ale teraz je namiesto hnedého vytoku aj krv. Bolesti nemám žiadne, tehotná nie som, robila som si test večer aj ráno. Ďakujem za odpoved

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak ste sa opozdili v užití tabletky o viac ako 12 hodín, je to jedna z možných príčin zašpinenia a je potrebné nasledujúci týžden používať aj doplnkovú formu antikoncepcie (kondóm). Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie.