Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,286 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Výtok

    , Autor: mirka3171996

    Dobrý den, už viac dni pozorujem, že mám biely vodnatý výtok na nohavičkách. Som 4 mesiace po pôrode, dojčím, užívam antikoncepciu dessiret. Je to problém ten výtok?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nemusí to byť žiadny problém, za spomínaných okolností môže byť výtok úplne normálny, záleží od viacerych okolností, či Vám spôsobuje ťažkosti, pálenie, svrbenie, ... Odsledujte si to. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

Podobné otázky

  • svrbenie

    , Autor: peetttkkkakkak

    Dobrý deň, mám taký problém. Už asi týžden ma svrbia pysky ohanbia. Nemám žiadnu bolesť pri močení ani nezvyčajný výtok a bolí ma to iba na dotyk a pri poh. styku. Natieram si to Canestenom ale nepomáha. Pri poh. styku ma to tak akokeby reže hneď pri vstupe.Beriem asi pól roka antikoncepciu Belara a mala som už kvasinkovú infekciu aj zápal močových ciest a ani na jedno sa to nepodobá. Prosím o radu čo by to mohlo byť.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin ťažkostí môže byť viacero. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí odporúčam navštíviť Vášho obvodného gynekológa.

  • Hnisavá cysta na vaječníku

    , Autor: Becky

    Dobrý deň. Dlhodobo som mávala zápaly, svrbenie, krvácanie, hustý hlienovitý výtok. 5.11. som bola akútne operovaná pretože som mala veľkú cystu naplnenú hnisom. Keď som prestala krvácať zase sa objavilo slabšie svrbenie. Keď som prišla domov z nemocnice nasadila som si betadine čípky 1x denne, trošku to zabralo ale počas dňa sa mi objavil zase hustý biely hlienovitý výtok ktorí spôsobuje svrbenie. Môže byť že sa to tam ešte nejak "čistí"? Brala som aj atb takže teoreticky by to mohli byť aj kvasinky. Výtok je bez zápachu, ale nie klasický kvasinkový. Je skôr hlienovitý. Ďakujem za prípadnú odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, osobne si myslím že sa jedná o bakteriálnu vaginózu, ktorá môže vzniknúť po užívaní antibiotík v dôsledku poruchy vaginálnej mikroflóry. Skúsiť si môžete realizovať vaginálne výplachy Cloginom alebo Rosalginom, realizovať si kúru vaginálnymi probiotikami. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Po kyrete

    , Autor: Whiteseahorse

    Dobrý deň. Som 4 týždne po kyrete kvôli missed abortion v 9tt. Hneď v deň po kyrete som začala krvácať to trvalo týždeň, potom bolo týždeň špinenie a teraz už dva týždne mám žltý výtok bez zápachu miestami dosť silný. Kontrolné usg mi gynekologička nerobila, ževraj až po prvej normálnej menštruácii.. V pošve zvnútra ma sem tam zasvrbí, ale skôr mám ani to neviem opísať taký pocit diskomfortu tam dole.. Prosím Vás môže to byť normálny proces spamatávania sa organizmu z operácie? Poprípade čo by ste mi doporučili z voľne predajných liekov? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, môže sa u Vás jednať o rozvoj vaginálnej infekcie. Takto sa Vám neviem bližšie objektívne vyjadriť. Pri pretrvávaní ťažkostí odporúčam navštíviť Vášho obvodného gynekológa.

  • Kvasinky

    , Autor: Lolu

    Dobrý večer, bola som na gyn.sone a 2 dni po nom som dostala svrbenie ako kvasinky. Riesila som to canestenom tbl+krem. Nasledne som dostala menstruaciu a zdalo sa ze problemy presli. Pocas inf3kcie sme nemali s manzelom styk, avsak manzel priblizne v tom case mal pocit ze ma zapal moc.ciest. Preliecili sme sa s Nolicinom, obaja, avsak manzel zacal mat vytok tiez. Co moze byt pricina. Ku gynekologovi sa neda dostat najskor v decembri. Co to moze byt za bakteria? Staci ked sa budem liecit vag.tabl. Macmirorom?
    dik

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, k príčine problému u manžela sa neviem vyjadriť, je však vhodné navštíviť urológa, ktorý urobí potrebné vyšetrenia. U Vás je potrebné realizovať gynekologické vyšetrenie, výter z pošvy na kultiváciu. Myslím si, že Macmirorom si neuškodíte, vyšetreniu sa podľa mňa aj tak nevyhnete.

  • Konizacia

    , Autor: Iva253

    Dobry den prosim vas mam jednu otazocku. 26.10. mi robili LEEP konizaciu + kyret.. poslednu menstruaciu som mala 15.10. ale to bolo len skor spinenie asi tri dni.. cyklus som mavala pravidelny lebo som uzivala antikoncepciu inak neviem aky by bol. Po zakroku bolo vsetko fajn vytok mierny. Kludovy rezim dodrzany. No na 7 den po zakroku som zacala krvacat najskor silnejsie no na druhy den uz slabsie ako klasicka slabsia menstruacia. Akurat to bude 6 den krvacania. Teda sa chcem opytat mohla som dostat menzes aj ked mi robili kyret. V nemocnici ma upozornili ze by sa uvolnili zrazeniny ale zo mna nic take nevyslo. Dakujem za odpoved.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, keďže nepoznám žiadne bližšie informácie, ani okolnosti zákroku, neviem sa Vám jednoznačne objektívne vyjadriť. najvhodnejšie je sa pýtať priamo v zdravotníckom zariadení, kde bol zákrok realizovaný, prípadne, ak má Váš obvodný gynekológ k dispozícii operačný protokol, mohol by sa Vám k tomu bližšie vyjadriť aj on. Niekedy, keď je realizovaná iba kyretáž kanála krčka maternice a nie dutiny, to vplyv na menštruačný cyklus nemá a menštruácia sa dostaví v očakávanom čase.