Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
9,349 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v 1. súkromnej nemocnici Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Svrbenie po Dalacin V - vedľajšie príznaky?

    , Autor:

    Dobrý deň,
    Pani gynekologická mi predpísala proti vytokom zeleno žltým masť dalacin V, ako som ho dobrala, objavil sa mi príznak - svrbenie vagíny hlavne pyskoch po Dalacin V.. Chcela by som sa opýtať čo by to mohlo byť? Prestane to po pár dňoch? Ďakujem za skorú odpoveď prajem pekný deň :)

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, môže to byť vedľajšia reakcia po doužívaní antibiotík. Skúste si realizovať vaginálne výplachy Cloginom alebo Rosalginom. Užívajte aj vaginálne probiotiká. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.