Dobry den. Prosim o radu. Mojej 3 rocnej dcere budu v juli vyberat nosnu mandlu. Pravdepodobne pojde o hospitalizaciu. Ako ju mam pripravit na tento zakrok po psychickej stranke? Raz bola v nemocnici sama nakolko mna kvoli nedostatku miesta nezobrali a odvtedy sa nemocnic,lekarov a mojej nepritomnosti velmi boji... Dakujem za odpoved.

Odpovedá: Mgr. Miroslava Zimányiová
Ak pre túto operáciu bude vaša dcérka hospitalizovaná, pokúste sa zostať s ňou v nemocnici. Je ešte malá a má "zlú" skúsenosť s osamelosťou v nemocnici, takže toto riešenie by ste mali uprednostniť. Nie som si istá, či sa dá dieťa nejako špeciálne pripraviť na to, že ostane samé v nemocnici. Dá sa pripraviť do istej miery na operáciu tým, že jej to popíšete, nakreslíte a podobne, hoci sú deti, ktoré takáto príprava skôr vystraší. Ale vy svoje dieťa určite poznáte a viete, čo naň platí.