Poradňa gynekológa MUDr. Záhumenského.

Poradňa gynekológa MUDr. Záhumenského.
16,885 otázok

Na vaše otázky týkajúce sa gynekologických problémov odpovedal MUDr. Jozef Záhumenský, PhD., vedúci lekár pôrodníckej časti Gynekologicko-pôrodoníckej kliniky FN Na Bulovce.

Všetky zadané otázky ako aj odpovede Dr. Záhumenského vám pre veľký záujem prinášame v podobe archívu, zadávanie nových otázok nie je možné.

ARCHÍV: Poradňa uzamknutá 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

  • hnedocervena kratka menstruacia

    , Autor: odbornik2

    Dobrý deň... mám 19 rokov a už 5.mesiac užívam antikoncepciu Lindynette 30(predtým som užívala Qlairu).Doteraz som nemala žiadne problémy, vždy som pred 7-dňovou pauzou asi tak 3-4 dni pred ňou cítila bolesť v prsiach, bruchu, takže som vedela, že sa mi blíži menštruácia a v 1. a 2. deň 7dňovej pauzy som mala hnedý výtok a na 3. deň mi vždy prišla. Teraz ako som dobrala poslednú tabletku z toho 5. blistra (v tento mesiac som mala aj 3-dnovú slabšiu hnačku a pri pohlavnom styku som sa inak nechránila, ale tabletku som si zobrala vždy načas),tak žiadny náznak menštruácie som nemala len na ten 3. deň som dostala taký hnedo-červený dosť hlienovitý výtok a sem-tam cítim slabučkú bolesť ako pri menštruácií.Trval mi len pol dňa a na druhý deň už bol len hnedý ale úplne slabý.Teraz neviem, či sa mám obávať toho, či by som mohla byt tehotná. Ďakujem za skorú odpoveď

    Odpovedá:

    Dobrý deň,
    tehotná zrejme nie ste, ale ak chcete istotu spravet si test a toto špinenie berte ako menštruáciu.