Poradňa gynekológa MUDr. Záhumenského.

Poradňa gynekológa MUDr. Záhumenského.
16,885 otázok

Na vaše otázky týkajúce sa gynekologických problémov odpovedal MUDr. Jozef Záhumenský, PhD., vedúci lekár pôrodníckej časti Gynekologicko-pôrodoníckej kliniky FN Na Bulovce.

Všetky zadané otázky ako aj odpovede Dr. Záhumenského vám pre veľký záujem prinášame v podobe archívu, zadávanie nových otázok nie je možné.

ARCHÍV: Poradňa uzamknutá 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

  • silny menses po potrate - surne...

    , Autor: odbornik2

    Dobry den,,
    som po zamlcanom potrate v 17.tt, vyvolavany potrat plus kyretaz. Dva tyzdne som spinila (skor ruzovy alebo hnedy vytok) a desat dni som brala lieky norethisteron na zastavenie laktacie. Vcera som bola na prehliadke a vraj je maternica cista, no podla dr by uz spineni malo prestat.. No dnes sa mi spustilo velmi silne krvacanie s bolestou podbruska - vyzera to ako velmi silny menses. Krv zo mna doslova tecie cicerkom, vlozky menim kazdu pol hodinu zhruba...Neviem ci je to normalne, ci to moze byt sposobene tymi liekmi,ze sa mi spustila tak skoro menstruacia a vlastne bez akejkolvek prestavky po spineni..?? Neviem ci mam cakat ako sa to vyvinie,alebo ist k doktorke znovu? Prosim vas poradte mi,neviem co robit...
    dakujem velmi pekne

    Odpovedá: doc. MUDr. Jozef Záhumenský, PhD.

    Dobrý deň,
    Norethisteron sa berie proti krvácaniu nie na zástavu laktácie. Po vysadení m ožete silno krvácať. Malo by to prejsť ako menštruácia, ak nie, je potrebné znovu vyšetrenie.