Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
16,029 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Výtok z bradaviek

    , Autor: abeceda

    Dobrý vecer, dlhšie má pobolieva ľavý prsník, u gynekológa som bola v októbri, nič nenahmatal, následne vtedy som absolvovala sono prsníkov a všetko v poriadku. No bolesť pociťujem stále, a dnes som po stlačení oboch bradaviek spozorovala vytok z oboch, má takú nie bielu ale velmi jemne zelenkavu(hnedú) farbu, bolo to pár malinkych kvapiek,.mám s tým ísť znovu k lekárke alebo je to normálne? Výtok bol len po stlačení, nikdy predtým som nezaznamenala nejaké škvrny na spodnom prádle . Nekojím viac ako 4 roky, užívam HAK krúžok. Ďakujem za odpoved

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, takto sa Vám neviem bližšie objektívne vyjadriť. Určite odporúčam navštíviť Vášho obvodného gynekológa, ktorý Vás prípadne odošle do mamárneho centra.

Podobné otázky

  • Biely výtok z prsníka

    , Autor: Eris

    Dobrý deň, na podprsenke som si včera našla drobnú mliečno bielu bodku . Predtym sa mi to nikdy nestalo. Mám tesne pred MS - je u mna pravidelne prítomná aj bolesť prsníkov pred Ms ako súčasť PMS. Som bezdetna a nikdy som nedojcila. Na sono prsníkov som bola pred 9 mesiacmi (vsetko bolo ok, asi pred 2 rokmi som mala rozšírené mliekovody, potom mikrocysty, teraz uz to bolo v poriadku) a na preventivku u gynekológa som bola pred mesiacom - prehmatal mi prsia (vsetko bolo ok). Iné problémy nemam. Je dôvod na obavy? Mam 33 rokov. Dakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nemusí sa automaticky jednať o patológiu. U mnohých žien sa vyskytuje výtok z bradaviek, pocit plnosti pŕs, či bolesť prsníkov tesne pred menštruáciou. Príčin môže byť viacero, napríklad infekcia prsníka, absces, endokrinná porucha, nadmerná stimuláciu bradaviek, zápal žliazok v okolí prsníka, nádorové ochorenie prsníka. Výtok z bradaviek môže byť jedným z nežiaducich účinkov hormonálnej terapie, antipsychotík, antidepresív, užívania feniklu, sedatív a liekov ovplyvňujúcich krvný tlak. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa, ktorý Vás eventuálne odošle na USG prsníkov.