Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,306 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • čípky a menštruácia

    , Autor: odbornik6

    Dobrý deň prajem,
    užívala som 5 dní vaginálne čípky kvôli kvasinkovej infekcii a dnes som dostala menštráciu, chcela by som sa spýtať, či mám tú jednu tabletu doužiť po menštruácií alebo to už nechať tak a či by som mala ísť ku svojej gynekologičke. Ešte by ma zaujímalo, či je normálne pri užívaní tých čípkov, že som mala biely hustý výtok taký ako z tej tabletky. niekedy som ho mala viac, niekedy menej.
    Ďakujem pekne za odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    ak menštruácia ešte len začína užite poslednú tabletku, ak už je menštruácia silná poslednú tabletku neužívajte, liečebný efekt by sa mal dosiahnuť už po 5tich tabletkách. V pípade, že ťažkosti ustúpia nie je kontrola u gynekológa potrebná. "Výtok" z tabletky je normálny, ide o to, že sa globula rozpúšťa a môže spôsobovať takýto "pseudo vyýtok".