Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,341 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • mozem bit tehotna?

    , Autor: odbornik6

    dobry den brala som antikoncepciu adelle zhruba pol roka kvoli uprave menzesu potom som ju na tri mesiace vysadila a zacala som brat ant. SUNYA tu som zacala uzivat 27.11.2012 prvy den mojej menstruacie po ukonceni menzesu som mala nechraneny styk a t.j 2.12.2012 tabletky som brala poctivo kazdy den manzel odisiel na sluzobku a styk som potom uz nemala ale asi pred 2 tyzdnami som ochorela a brala som doxybene, po dobrati 21 ant. tabletiek som mala dostat menzes lenze ten sa nedostavil a teraz neviem cim to mohlo bit a ci nemozem bit tehotna ,styk som mala len raz hned po menstruacii a to som brala uz antikoncepciu ale uz vazne neviem co si mam mysliet dakujem za odpoved.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    pri začatí užívania novej antikoncepcie je nutné sa prvých 7 dní chrániť aj inak napríklad bariérovou antikoncepciou-teda kondómom. Z vášho príspevku vyplýva, že pohlavný styk ste mali na 6 deň od začatia užívania antikoncepcie, teda nie je vylúčené, že by ste mohli byť aj tehotná. Urobte si tehotenský test. Samozrejme meškanie resp. vynechanie menštruácie môže byť spôsobené aj novým typom antikoncepcie.Užívanie doxybene neznižuje účinok antikoncepcie, tým to nebude.