Diskusie

Vytvoriť diskusiu

Zdravie dospelých

anonym, 15.05.2008 13:39

Zubar v Ba

Ahojte, prosím poradte mi dobrého zubára v Ba, ktorý nemá zastaralé vybavenie a má zmluvy aj s poisťovňami. Viem, že podobné témy tu už niekoľkokrát boli no neviem si rady, lebo všetci odporúčaní lekári nespolupracujú s poisťovňami. Asi mam vysoké požiadavky.

  • petroska
    17.02.2017, 13:44

    Pokiaľ ťa nebolí nebudeš rýpať? tak to čumím! pretože problém môže vznikať a ani o ňom nebudeš vedieť a keď už bude zle tak príde bolesť. Osobne si myslím, že preventívne prehliadky sú dôležité aby sa odhalil problém už v zárodku ;)

  • Lóra
    20.02.2017, 13:24

    To možno áno, ale po pravde mám celkom aj strach zo zubárov, preto k tomu takto pristupujem. Nemám moc dobré skúsenosti so zubármi, preto radšej budem dúfať, že nemám v ústach žiadny problém. Je to strašne ťažké pre mňa sadnúť do zubárskeho kresla sad

  • skorulka
    23.02.2017, 16:14

    Nie si jedina...takze nemal z toho strach.. Musis si uvedomit, ze nie je zubar ako zubar, lekar ako lekar.. Napriklad aj ked si vezmem moju sesternicu, ta dlho chodila po statnych zubaroch, ale strach a obavy ju opustili az ked zacala chodit k zubarke do Perly Ruzinova. Pretoze ten sukromny lekar inak k cloveku pristupuje, je schopny mu venovat casu tolko kolko ten pacient realne potrebuje

  • Lóra
    24.02.2017, 14:31

    Myslíš, že jej pohľad na zubárov, na lekárov zmenil práve prístup tejto jej novej zubárky? To tak môže prístup ovplyvniť? Ja moc nechcem k lekárom celkovo chodiť pokiaľ nemám nejaké bolesti alebo problémy. Lebo náhodou by niečo našli a neviem, čo by som potom robila sad

  • petroska
    27.02.2017, 16:52

    Neviem či si to uvedomuješ ale mnoho urobí práve lekár. To ako k pacientovi pristupuje. Ako odvedie svoju prácu a podobné veci. Prečo inak by mal človek strach? obavu? Vždy pôjde o prístup zubára, o odbornosť akú dokáže poskytnúť ;)

  • skorulka
    28.02.2017, 17:55

    Nie, ze si myslim ja to viem...viem ake strasti mala so zubarmi predtym...preto sa aj pre sukromnu ambulanciu rozhodla...ono lekar a celkovo jeho pristup urobit vela. Zamysli sa nad tym...pojdes k zubarovi, ktory ta vyplasi hned ze toto sa neda zachranit, treba tento zub vytrhnut a tento a podobne? Osobne by som nesla....ale k zubarovi, ktory ti povie, kde je problem, akoby sa dal riesit slubi ti, ze urobi vsetko pre to aby to dal na poriadok a aby zub nemusel ist von, to by som osobne isla ;) ty nie?

  • Lóra
    14.03.2017, 15:30

    Hm, dievčatá tak takto som sa na to nikdy nepozerala. Možno by som predsa len mala prehodnotiť svoj prístup. Presne skorulka, doposiaľ som sa stretla so zubármi, ktorí problémy riešili tak, že zub pôjde von a tým zrejme vo mne vznikol blok, ktorého sa bohužiaľ neviem zbaviť :/ 

  • Juniorka
    15.03.2017, 18:36

    Keď si sa s takými stretávala tak nečudo, že takto celkovo k zubárom pristupuješ. Môj manžel tiež nechcel ísť k zubárovi. Až kým sme nezmenili doktora. Až potom bol ochotný ísť aspoň na preventívku a keď nastal problém, tak sa podujal aj na liečbu zuba. Je dôležité si uvedomiť, že o zuby sa treba starať a pravidelné návštevy sú veľmi dôležité ak chceme mať ešte aspoň v 40tke svoje zuby ;)

  • Zitta
    16.03.2017, 11:37

    Liecbu zuba? To ozaj su este zubari, ktori chcu liecit bolavy zub? Pre mna je to tiez novinka. Naposledy ked som mala problem s tym, ze ma zub bolel tak isiel hned von, lebo lekar mi tvrdil, ze to je jedina moznost ako sa da tej bolesti natrvalo zabranit :(

  • skorulka
    20.03.2017, 12:45

    Tak sa na to skus pozriet z tohto ineho uhla pohladu...ono ti to otvori oci.. Musis si v prvom rade uvedomit, ze ked uz budes mat problemy so zubami, bolesti a podobne tak potom bude uz neskoro riesit to, ci zmenim alebo nezmenim lekara, zubara. Treba to riesit teraz ;)

  • Juniorka
    21.03.2017, 13:09

    Áno, sú ešte aj takí zubári. Ale ti hovorím, že museli sme zmeniť ambulanciu aby sa na niečo také podujal. Začal chodiť k doktorke Baňasovej a tá sa dala na to, že mu bude liečiť zub. Z čoho som bola prekvapená, že povedala, že do toho pôjdu, keď predošlý zubár tvrdil, že zub sa nedá liečiť, že jediná istota je ho vytrhnúť. Tak toto ma akože celkom zaskočilo, ale povedala by som, že v dobrom slovazmysle :) predsa len svoje zuby máme len jedny.

  • petroska
    22.03.2017, 10:40

    Jediná istota vytrhnúť. Až sa mi zježili chlpy. Niekedy mám pocit, že je to o tej pohodlnosti zubára. Mali ste šťastie, že ste včas zmenili zubára. Pretože tožvie čo by bolo, keby prišli problémy a bol by u vtedajšieho zubára, najskôr asi by mal minimálne o jeden zub menej že :/

  • Zitta
    23.03.2017, 09:12

    Juniorka ale ak tomu spravne rozumiem tak ta doktorka, ku ktorej presiel je zrejme sukromna stomatologicka, ci? Ja som na nervy z toho, ze ked ma bolel zub, ze musel hned von. Kiezby sa vtedy ten moj zubar k tomu postavil tak, ze aspon ho vyskusa vyliecit a uvidi sa. Necakala som, ze ma odbije vetou, ze pojde von aby som nemala problemy. Obavam sa co bude ked opat pride nejaka bolest zubov alebo co

  • clodika22
    24.03.2017, 11:06

    Zitta hlavne nerob unahlane zavery...ak ti napise, ze je to sukromna zubarka...ono nie je dolezite ci je statna alebo sukromna...dolezite je to ako sa sprava k pacientom..ako k nim pristupuje..ci ju praca bavi, ci pomaha pacientom vycarit usmev na tvari ;)

  • Juniorka
    27.03.2017, 13:06

    Áno, je to súkromná ambulancia, ale malo zmysel prejsť od štátneho k súkromnému. To vidím na vlastné oči, že je to rozdiel. Je mi jasné, že keď si prečítaš komentár odo mňa tak hneď ti prebehne prievan v peňaženke, ale nie je to tak. Ja som tiež mala kadejaké predstavy, ale vôbec to tak nie je ako si človek myslí, že súkromný lekár ťa privedie na mizinu :)

+ -
Príspevkov: 513