TOTO musíte vedieť: Fotografie detí môžu byť zneužité
Pozrite si toto video predtým, ako uverejníte fotografie svojich detí online.
Sme generácia sociálnych médii a iPhonov. Všetko zdieľame s priateľmi a rodinou, sme si blízko a nechávame aj iných, aby vošli do nášho súkromia. Keď sa súčasťou nášho online života stanú aj deti, mali by sme byť opatrnejší, ako kedykoľvek predtým.
Žena doma: Mamu si nekúpite, nie je hlúpa
Čo raz online zverejníte, to tam zostane
Patríte k rodičom, ktorí uverejňujú fotografie svojich detí prostredníctvom sociálnych médií? Dávate na známosť kde ste boli, ako ste sa tam mali a ako vám bolo dobre? Pozor pri uverejňovaní fotografií vašich detí.
To, čo je milé a rozkošné pre rodičov, môže byť pre iného príťažlivé. Medzinárodná organizácia ochrany práv deti sa snaží, aby mamičky a otec prehodnotili to, čo uverejnia na sociálnych médiách s novou kampaňou @KidsForPrivacy.
Nové video kampane @KidsForPrivacy by malo rodičom otvoriť oči
89% rodičov nekontroluje nastavenia ochrany osobných údajov viac ako rok a to znamená, že roztomilé #pottytraining alebo #bathtime fotografie, ktoré sa neustále nahrávajú, mohli čakať na každého, kto sa rozhodne hľadať tento hashtag.
Kampaň chce, aby si rodičia uvedomili, že detská nahota nie je na sociálnych médiách sladká alebo zábavná.
Pre rodičov to môže byť citlivá téma. Kampaň nie je zamýšľaná ako hanba alebo vina rodičov, ktorí zdieľajú vzácne chvíle svojej rodiny prostredníctvom sociálnych sietí. Chce vzdelávať všetkých rodičov, aby si boli vedomí toho, čo uverejňujú o svojom dieťati.
Chráňte svoje deti, môžu sa stať obeťou
Cieľom tejto kampane je zvýšiť povedomie o dôležitosti ochrany detí a ich súkromia vo veku sociálnych médií, pretože zisťujeme, že online predátori sú agresívnejší pri hľadaní týchto obrázkov.
Keďže rodičia už nemajú plnú kontrolu nad fotografiami svojho dieťaťa, akonáhle sa o ne podelia na sieti. Táto kampaň vyzýva dospelých, aby zvážili ochranu svojho dieťaťa predtým, než stlačia UVEREJNIŤ.
www.cafemam.com
Vedeli ste, že:
90 percent detí bude mať sociálnu mediálnu minulosť kým dovŕšia dva roky?