Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,306 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Bolesti v podbrušku a v krížoch

    , Autor: Ivetka

    Dobrý večer mam taký problém užívam antikoncepciu no začala som veľmi priberať mam stále nejaké bolesti a v posledných dňoch mam bolesti v krízach a podbrušku tehotenstvo je asi nemožne hoci menštruáciu nemám uz asi 5 mesiacov no moja gyn. Mi povedala na vyšetrení ze tabletky účinkujú lepšie ked sa menstruacia nedostávy teráz uz neviem ci mam zase ist k doktorke alebo to vylezat alebo si urobiť tehot. Test poraďte mi prosím.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, priberanie na váhe je jedným z vedľajších účinkov hormonálnej antikoncepcie. Za predpokladu pravidelného užívania tabliet hormonálnej antikoncepcie tehotenstvo nepredpokladám. Ak sú však vedľajšie účinky zaťažujúce a prevyšujú prínos, je vhodné zmeniť preparát hormonálnej antikoncepcie. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.