Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,800 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Hnedý výtok2 tyzdne pred menštruáciu a používam tabletky bellara

    , Autor: Mojanka

    Dobrý den, neviem co sa so mnou deje, mam 2 tyzdne pred menštruáciou a mam hnedý výtok uz 2-3 den. Používam hormonálnu antikoncepciu bellara. Počas pouzivania antikoncepcie som si musela dat 2 tabletky naraz lebo som v jeden den zabudla. Tabletky používam tak 4 roky. Mozem byt tehotna?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas užívania hormonálnej antikoncepcie sa môže vyskytovať špinenie, či krvácanie aj počas celého cyklu. Spomínané špinenie môže byť spôsobené zabudnutím tabletky hormonálnej antikoncepcie. Odsledujte si to. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie.