Gynekologicko-pôrodnícka poradňa gynekológa Jozefa Záhumenského

Gynekologicko-pôrodnícka poradňa gynekológa Jozefa Záhumenského
19,213 otázok

Na vaše otázky týkajúce sa pôrodníctva a gynekologických  problémov odpovedá  Prof. MUDr. Jozef Záhumenský, Ph.D., MPH., prednosta II. Gynekologicko-pôrodníckej kliniky LFUK a UNB , Fakultná nemocnica Ružinov, Bratislava.

 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Gynekologicko-pôrodnícka poradňa gynekológa Jozefa Záhumenského
  • Antikoncepcia Dienorette

    , Autor: Ninareg

    Dobrý deň, začala som užívať antikoncepciu Dienorette už minulý mesiac, po prvej tabletke som v noci trikrát zvracala, potom sa mi ešte párkrát stalo že som o niekoľko hodín neskôr po užití tabletky zvracala. Brala som to normálne keďže je to moja prvá antikoncepcia. Lenže už som začala užívať druhý blister a zvracala som znovu, tabletku som užila o 15:00 ako bežne a zvracala som o 6 hodín neskôr. Chcela som sa opýtať či je to normálne alebo mám kontaktovať svoju gynekologičku?

    Odpovedá: Prof. MUDr. Jozef Záhumenský, Ph.D., MPH.

    Dobrý deň,
    ak naozaj zvraciate v dôsledku užitia antikoncepcie, je vhodné skontaktovat lekárku a zmeniť lieky, prípadne dať inú aplikačnú formu. Avšak osobne som sa s tým nestretol.