Diskusie

Vytvoriť diskusiu

Bútľavá vŕba

anonym, 07.08.2009 14:29

Norethisteron-lieky na potlačenie menštr.cyklu

Ahojte, potrebujem poradiť, na dovolenku mi to vychádza:*-(

Kúpila som si tieto lieky Norethisteron, ale chcela by som poznať vaše rady a hlavne skúsenosti s týmito liekmi, tie čo ste ich brali, či sa to oplatí, či nie sú vyrazné vedľajšie účinky a tak, alebo radšej vydržať s tamponami...

ďakujem za každú skúsenosť :-)

  • anonym
    07.08.2009, 14:35

    Ja som ho brala uz niekolko krat, ked mi to vychadzalo na dovolenku. Nemala som ziadne problemy ani vedlajsie ucinky. Fungovalo to na 100%. Ale myslim,ze by to nemali brat zeny s poruchami cyklu alebo s nejakymi inymi zdravotnymi problemami, takze by si sa mala opyytat svojho doktora, ci s tym suhlasi. Ja som si to vzdy dala predpisat.

  • anonym
    07.08.2009, 14:41

    Gyndu som ani neskúšala, len som skúšala v lekárni sa spýtať  na niečo také a oni bez problémov mi to dali, až doma som si všimla, že sú na predpis. Nikdy som nemala nijaké problémy,ani ženské, ani s cyklom, ani s inými liekmi, žiadne vedľajšie účinky, z ničoho.

    Takže radšej to skúsiť? strašne sa všetci tešíme na dovolenku, po dllllllhom čase a to je pre mňa otras mať menštr. lebo mi býva veľmi zle:*-( ...šak to poznáte...

  • anonym
    07.08.2009, 14:44

    Aj tebe býva zle? Ako zle? Bolí ťa hlava, alebo ti je na vracanie?

  • anonym
    07.08.2009, 16:52



     

    dosť silné bolesti, kŕče, podráždenosť, nesústredenosť, nemôžem sa poriadne sústrediť, ja som proste k.o.:(

  • anonym
    07.08.2009, 18:44

    ahoj ja ich práve beriem. už 6. deň. začala som dosť neskoro až deň pred menzesom tak som sa bála že to nebude účinkovať, ale super, vôbec som zatial nedostala a ani žiadne vedľajšie účinky nemám :tup: :tup: :tup:

  • anonym
    07.08.2009, 20:35

    Ahoj, ja mam tiez dobru skusenost. Zacala som 3dni pred a brala som ich 14dni a na 16-ty som dostala. Takze super, ziadne vedlajsie ucinky a aj dalsi mesiac prisiel menzes nacas. Prijemnu dovolenku.

  • anonym
    27.08.2009, 23:43

    ahojte ja by som sa chcela spytat ze ci mozem lieky norethisterom brat aj viac razy do roka alebo iba raz...lebo uz som ich raz tento rok mala a idem na dalsiu dovolenku a mam mat menzes tak to potrebujem vediet...dakujem :)

  • anonym
    28.08.2009, 00:17

    Mozes, norethisteron sa berie pri viacerych zenskych problemoch a uziva sa aj dlhodobo. Mne ho lekar predpisal tri krat behom roka. Ale upozornil ma na moznost rozhadzania cyklu. Tiez by som nesla na dovolenku s menzesom, asi by ma porazilo. V mojom prip[ade by som zostala urcite radcej doma.

  • anonym
    29.08.2009, 14:44

    Ahojte, tu je autorka

    Tak norethisteron som brala celú dovolenku, nemala som absolútne žiadne vedľajšie účinky, dostala som za 36 hodín od posledného užitia, menštruácia prebehla normálne, nemala somžiadne väčšie kŕče ani nič, takže som veľmi rada, že som zvolila túto možnosť a užila si s deťmi dovolenku ako sa patrí. S krámami a v tom teple by to bolo otrasné. Tak ´dakujem všetkým za radu a  skúsenosti!

  • anonym
    22.09.2009, 16:05

    ahojte, ja som tiez uzivala norethisteron - vsetko bolo fajn - ziadne vedlajsie ucinky (akurat bacha na alkohol pocas ich uzivania!!!), menzes som dostala asi do dvoch dni od ich vysadenia, akurat uz by som ale mala zacinat odvtedy dalsi cyklus a nejako meskame... tak ak mate niekto skusenost - nemali ste niekto podobny problem ?

  • anonym
    23.09.2009, 13:31



    je možné, že sa to trošku omeška

  • anonym
    30.09.2009, 14:10



    už si dostala?

  • anonym
    11.10.2009, 11:06

    Mne meškali 8 dní, po bratí norethisteronu, ale nič hrozné, nevymenila by som to za tampónovanie na dovolenke:wink:

  • anonym
    21.06.2010, 15:58

    ahojte.potrebujem poradit.beriem hormon.antikoncepciu a zajtra zacinam brat norethisteron a neviem,ci mozem pocas uzivania otehotniet,kedze zajtra koncim s uzivanim ha.poradte mi prosim.dakujem

  • anonym
    21.06.2010, 17:54



    veď na to sú tie lieky, nemala by si otehotnieť, lebo HA zadržujú ovuláciu a keď ich prestaneš brať, zas začneš norethisteron a ten zas potláča spustenie menštruáciu. No podľa mňa by bolo veľmi malé riziko, pre sitotu skús napísať do gynekologickej poradne, alebo sa spýtať  svojho gynekológa

+ -
Príspevkov: 34