Matky sú marketingovo veľmi vďačná cieľová skupina. Necháme sa NAMOTAŤ na čokoľvek

Katarína Hlavatovičová | 22. Oct 2019
Matky sú marketingovo veľmi vďačná cieľová skupina. Necháme sa NAMOTAŤ na čokoľvek

Veď čo by sme predsa svojmu dieťaťu nedopriali...ak by sa dalo, kúpime aj modré z neba (hlavne ak by ho mala aj kamoškina malá).

A tie vecičky..malé rifličky a bundičky, ktoré síce bude mať raz na fotke, ale aj tak ich proste musíme mať. Môžeme mať akékoľvek zásady, proste zblbneme a začneme nakupovať kopy miniatúrnych šatičiek, kolotoče nad postieľky, hrkacúce ponožtičky a áno...hračky od výmyslu sveta. Hrkajúce, pískajúce, farebné a instafriendly sivo-biele. Vkladačky a navliekačky, hryzátka a zvukové hračky. A ak aj my nie, tak každá návšteva zaručene. 

Každá matka "zblbne" z rozkošných vecičiek, ktoré vyprázdnia peňaženku

A keď potom zistíme, že 90% vecí bolo zbytočných a peniaze sme si mohli radšej odložiť na neskoršiu plastiku pŕs alebo korekciu vačkov pod očami, čakáme druhé a kým sa nazdáme, ochkáme s bruchom v obchode nad plyšovými macíkmi a sovičkou hrajúcou “Pro Elišku.” 

A tiež dobre vieme, že ak sa dieťatko narodí kamoške, znova do toho obchodu vpálime a budeme sa tam nerozhodne rozplývať nad hračkami v cene potravinového rozpočtu jednej rodiny na týždeň. Sme proste vďačná cieľová skupina.

Ja, vyťahujúc dieťaťu v rozgajdaných pančuchách (aj keď mu praská skriňa plná štýlových outfitov ktoré nikdy nebude nosiť) z úst ovládač na televízor striedavo s nabíjačkou, mi je tých hračiek v krabici a mini modelov tenisiek trošku ľúto.

katarína hlavatovičová

Popravde rozmýšľam, za koľko by som ich predala, lebo po 2 týždňoch bez spánku sa to odstraňovanie kruhov pod očami stáva do budúcna akútnejším.

Skutočný darčekový kôš šťastia pre mamu 

A tiež sa dušujem, že keď pôjdem kamoške najbližšie pozrieť bábätko prinesiem niečo, čo skutočne využije. Starú ovládačku, sáčok v rukavici, šnúrky od topánok, plastovú misku, farebné gombíky vo fľaši, staré cestoviny v sáčku a nejaké tie zipsy. Proste darčekový kôš šťastia.

A aby som nebola za držgroša, pribalím empatický príspevok na pomaterskú návštevu nejakého toho estetického inštitútu. 

Newsletter

Zaregistrujte sa do newslettra a získajte prístup k novinkám: