HELP uvádza nový spôsob komunikácie s mládežou
Štartujú HELPizódy - nový webový seriál!
V rámci kampane HELP vznikol na roky 2009 – 2010 celkom nový a inovatívny „webový seriál“ dostupný online. Jeho cieľom je osloviť ešte viac mladých ľudí a zvýšiť ich povedomie o otázkach súvisiacich s tabakom.
Webový seriál
Fungovanie stránky je v súlade so stratégiou kampane HELP na rok 2009 – zapojiť svoju cieľovú skupinu priamo do aktivít kampane. Stratégia bude ďalej posilnená využitím diskusných a komunitných fór ako sú sociálne siete a video stránky. Partnerstvo s Daily Motion sa stalo nedeliteľnou súčasťou kampane – rovnako ako prezentácia kampane na stránke Facebook. Ku koncepcii a vývoju seriálu HELPIZÓDY prispeli konzultácie s mládežníckymi organizáciami, partnermi kampane HELP, s cieľom posilniť jeho príťažlivosť pre mladú generáciu, ktorá jej jeho cieľovým publikom.
HELPIZÓDY: provokatívne, odvážne
ŠTART: 15. OKTÓBER 2009.
Kliknite na:
http://www.help-eu.com
HELPIZÓDY sú krátke filmy, ktoré majú schopnosť vytvoriť zaujímavý vizálny „šum“.
Vznikne seriál jedenástich samostatných animovaných HELPIZÓD s dĺžkou najviac 1´30´´ a pilotná časť s dĺžkou 2´30´´, v ktorej sa predstavia hlavné postavy a genéza seriálu. Pilotná časť porozpráva o tom, ako sa Helperi (pomocníci) dali dokopy, aby spoločne bojovali za svet bez tabaku po tom, čo každý z nich utrpel osobnú traumu súvisiacu s fajčením a cigaretami.
Každá HELPIZÓDA predstaví jedného mladého Európana (HelpMe – pomôž mi) v situácii súvisiacej s tabakom (chce skončiť s fajčením, nechce začať fajčiť, chce sa chrániť pred pasívnym fajčením). Na pomoc si zavolá odhodlanú trojicu pomocníkov (Helperov), ktorí úspešne využijú bláznivé a originálne tipy, aby mu pomohli.
Cieľom absurdných, a predovšetkým vtipných HELPIZÓD, je komunikovať s mladými ľuďmi jazykom, ktorému najlepšie rozumejú a ktorý oceňujú, aby sa dozvedeli o záležitostiach súvisiacich s tabakom, stotožnili sa s odkazom kampane HELP a zamierili na webovú stránku kampane HELP, kde nájdu reálne tipy a rady. Seriál je úzko prepojený so stratégiou „tipov“, ktorá sa stala jadrom kampane HELP, a ďalej ju posilňuje. Každá HELPIZÓDA ponúkne jeden absurdný tip a zameria sa na jednu z kľúčových tém kampane HELP: prevencia, skončenie a pasívne fajčenie. Na záver navedie používateľa internetu na „reálne“ tipy dostupné na help-eu.com.
HELPIZÓDY prinášajú odvážny a provokatívny obsah, aby upútali pozornosť dnešnej stále náročnejšej mladej generácie. Humor, taktika založená na šoku a výstredná grafika, ktorou chcú tvorcovia zaujať mladé publikum, sú spoločným menovateľom webových kampaní naplno využívajúcich slobodu prejavu a humor na míle vzdialených od tradičných televíznych kampaní.
MINI STRÁNKA POMOCNÍKOV – HELPEROV
Webový seriál bude „hosťovať“ na stránke kampane HELP v špeciálnej sekcii venovanej výlučne HELPIZÓDAM. Táto sekcia zobrazí obsah v zjednodušenej intuitívnej štruktúre: ako jedinú dlhú stránku, ktorá hneď zobrazí celú dostupnú ponuku – ide o obľúbenú štruktúru stále častejšie využívanú na webových stránkach určených mladej generácii.
HELPIZÓDY (a ministránka) štartujú 15. októbra 2009 a budú sa vysielať do septembra 2010.