dm drogerie markt už štvrtý rok pomáha deťom z rodín v hmotnej núdzi

dm drogerie markt už štvrtý rok pomáha deťom z rodín v hmotnej núdzi
5.5.2015 v kategórii Mama, autor Tlačová správa dm drogerie markt, foto: istockphoto.com

Aj v tomto roku pokračuje spoločnosť dm drogerie markt ďalším, v poradí už štvrtým ročníkom projektu Pomôžme deťom, ktorý organizuje v spolupráci so Slovenským Červeným krížom (SČK). Novinkou tohto ročníka je zmena systému výberu rodín, ktorým je venovaná ročná zásoba plienok značky babylove.

Aj v tomto roku pokračuje spoločnosť dm drogerie markt ďalším, v poradí už štvrtým ročníkom projektu Pomôžme deťom, ktorý organizuje v spolupráci so Slovenským Červeným krížom (SČK). Novinkou tohto ročníka je zmena systému výberu rodín, ktorým je venovaná ročná zásoba plienok značky babylove. Výber rodín po minulé roky zabezpečoval výhradne SČK, a to tak, aby každej predajni dm prináležala jedna rodina, ktorá býva v jej okolí. Príslušná predajňa tak preberá nad rodinou pomyselný patronát. V tomto ročníku však projekt otvoril možnosť prihlásiť sa a požiadať o pomoc aj samotným rodinám. Tie sa mohli až do konca januára 2015 do projektu prihlásiť a samy pričiniť o to, aby im bola pomoc pridelená. Týmto novým výberovým postupom bolo vybratých 47 rodín. Keďže počet filiálok dm na Slovensku je v súčasnosti 133, zvyšné rodiny pre každú predajňu dm, ako aj pre predajne dm, ktoré sa otvoria v priebehu tohto kalendárneho roka, zabezpečuje opäť SČK.

Všetky vybrané rodiny dostali 32 poukazov na jednorazový odber plienok, ktoré si môžu uplatniť v prislúchajúcej predajni dm. Vybrať si môžu z plienok vlastnej značky dm babylove, pričom jeden poukaz prináleží jednému baleniu plienok ľubovoľnej veľkosti a typu. Celková hodnota poukazov, ktoré každá rodina získa, predstavuje hodnotu 320 €.  

Ing. Marián Záhorec, koordinátor SČK pre krízový manažment, na margo projektu povedal: „Kampaň Pomôžme deťom je úžasná myšlienka dm drogerie markt, ktorá sa realizuje v spolupráci so Slovenským Červeným krížom. Pomáha rodinám s bábätkom, ktoré sa ocitli v ťažkej životnej situácii. Rodiny sú za pomoc veľmi vďačné, odbremeňuje ich od nákladov na zakúpenie plienok pre bábätká. Z toho dôvodu patrí veľké poďakovanie dm za to, ako pomáha ľuďom.“

Nový systém výberu rodín

V decembri 2014 bola v rámci predajní dm a regionálnych centier SČK zverejnená výzva na podanie žiadosti. Žiadosť mohla podať každá rodina s bábätkom, ktoré v čase podania žiadosti dovŕšilo najviac 12 mesiacov veku, a spĺňajúca zároveň aspoň jedno z kritérií: malo ísť buď o rodinu žijúcu v hmotnej núdzi alebo v krízovom centre, alebo o rodinu s aspoň 3 deťmi narodenými v rovnakom termíne. Pre podanie žiadosti bolo potrebné vyplniť formulár, ktorý bol súčasťou letáka dodaného na filiálky a regionálne zastúpenia SČK, resp. bol zavesený na webovej stránke, priložiť k nemu kópiu rodného listu dieťaťa a požadované potvrdenia. Zber žiadostí prebiehal do 31. 01. 2015.

Podpora rodín zo strany zákazníkov dm

Ako je v dm zvykom, dobrú myšlienku projektu môžu podporiť aj jej zákazníci, a to prostredníctvom darovania bodov cez terminál v ktorejkoľvek predajni dm. Môžu si vybrať z dvoch možností, a to poskytnutie buď 30 bodov, čo zodpovedá dennej zásobe plienok, alebo 200 bodov, čo zodpovedá týždennej zásobe plienok pre dieťatko z vybranej rodiny. Body je, samozrejme, možné darovať aj viackrát. Ako poďakovanie získa každý zákazník kupón so zľavou 25 % alebo 50 % na určený výrobok. Do predchádzajúceho ročníka sa týmto spôsobom zapojilo 1 786 zákazníkov, z ktorých 1 251 darovalo dennú a 535 týždennú zásobu plienok.

dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness s 3 064 filiálkami v Európe. Spoločnosť bola založená v roku 1973 v Nemecku. Na Slovensku otvorila prvú pobočku v roku 1995 a dnes zamestnáva 1 095 pracovníkov v 133 filiálkach. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 12 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, ktorá stavia zákazníka na prvé miesto svojich záujmov. Spoločnosti dm drogerie markt sa v posledných rokoch podarilo posilniť pozíciu v oblasti zdravia, krásy a wellness a vyprofilovať sa tak medzi najsilnejšie spoločnosti na trhu. Dôkazom toho je rozširujúci sa sortiment v oblasti biopotravín a kontrolovanej prírodnej kozmetiky.