Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
6,001 otázok , Gynekológ

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v 1. súkromnej nemocnici Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

  • celulitida

    , Autor: Nikol

    dobrý den mám 20 rokov už rok a pol beriem antikoncepciu karhla začala som ju brať koli nepravidelnej menstruacii a veľmi bolestivéj (odpadavala som a vracala) lenže po čase som si začala všímať zmeny veľmi som sa zavodnila celulitida na môj vek je hrozná neviem čo s nou pri tom pravidelne cvičím predtým som ju vôbec nemala ,oslabli sa mi vlasy mám pocit že ich mám oveľa menej ako pred užívaním HAK celkovo sa necítim vo svojej koži....chcem sa poradiť či HAK vysadiť alebo nie a ak vysadiť či mám hneď prestať alebo douzivat blister a či sa mi menstruacne bolesti vrátia späť

    Odpovedá: Gynekológ

    Dobrý deň, ak pociťujete vedľajšie účinky hormonálnej antikoncepcie, bude ju treba zmeniť. Ak vedľajšie účinky nevyžadujú okamžité vysadenie, navštívte Vášho obvodného gynekológa, ktorý Vám preparát antikoncepcie prípadne zmení a poučí Vás o zmene antikoncepcie.

Podobné otázky