Gynekologicko-pôrodnícka poradňa gynekológa Jozefa Záhumenského

Gynekologicko-pôrodnícka poradňa gynekológa Jozefa Záhumenského
19,077 otázok

Na vaše otázky týkajúce sa pôrodníctva a gynekologických  problémov odpovedá  Prof. MUDr. Jozef Záhumenský, Ph.D., MPH., prednosta II. Gynekologicko-pôrodníckej kliniky LFUK a UNB , Fakultná nemocnica Ružinov, Bratislava.

 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Gynekologicko-pôrodnícka poradňa gynekológa Jozefa Záhumenského
  • Vzsadenie tabletiek

    , Autor: Registrovaný používateľ

    Prosim Vas o odpoved 9 rokov som uzivala antikoncepcne tabletky Triguilar teraz ho neuzivam1,5mesiaca chcela by som otehotniet bolo by to moje tehotenstvo preto by som chcela vediet za aky cas po ich vysadeni mozem otehotniet?A este mam jednu otazku ako som ich prestala uzivat zacali mi v prsiach bolesti podoba sa to ako ked sa robi mlieko pocas tehotenstva chcem vediet ci to je stoho ze neuzivam tie tabletky.Za odpoved vam velmi dakujem.

    Odpovedá: Prof. MUDr. Jozef Záhumenský, Ph.D., MPH.

    Dobrý deň,
    otehotnieť možete hneď po vysadení. Bolesti prsníkov sú z vysadenia tabletiek, prsníky sú bombardované estrogénmi, tabletky majú na prsy blahodarný vplyv.