Značka dm drogerie markt získala svetoznáme ocenenie Slovak Superbrands Award
Spoločnosť dm drogerie markt sa stala nositeľom ocenenia Slovak Superbrands Award v kategórii drogérie za rok 2014, ktoré udeľuje organizácia Superbrands Slovakia. Ocenenie je udeľované najlepším obchodným spoločnostiam pôsobiacim na Slovensku. Rozhodujú o ňom slovenskí spotrebitelia a expertná komisia Brand Council. dm tak má právo používať pečať ocenenia na všetkých svojich materiáloch a komunikačných kampaniach počas jedného roka.
Spoločnosť dm drogerie markt sa stala nositeľom ocenenia Slovak Superbrands Award v kategórii drogérie za rok 2014, ktoré udeľuje organizácia Superbrands Slovakia. Ocenenie je udeľované najlepším obchodným spoločnostiam pôsobiacim na Slovensku. Rozhodujú o ňom slovenskí spotrebitelia a expertná komisia Brand Council. dm tak má právo používať pečať ocenenia na všetkých svojich materiáloch a komunikačných kampaniach počas jedného roka.
O Superbrands
Superbrands je nezávislou svetovou organizáciou pôsobiacou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek. Už takmer 20 rokov identifikuje tých najlepších z najlepších v takmer 90 krajinách sveta. Na základe jednotlivých kritérií a metód dosiahnu tieto značky získaním ocenenia Superbrands výnimočný status, ktorý je uznaním ich vynikajúceho postavenia na trhu.
Metodika oceňovania
Prvotným zdrojom databázy hodnotených značiek na Slovensku je Úrad priemyselného vlastníctva. Nasleduje filtrácia značiek realizovaná spoločnosťou Bisnode (poskytovateľ obchodných informácií), čím sa vytvorí zoznam nominovaných kandidátov. Ďalším krokom je spotrebiteľský prieskum, jeden z najdôležitejších prvkov celého procesu hodnotenia. Prostredníctvom celoštátneho prieskumu realizovaného spoločnosťou GfK Slovakia sa výber zúži na zoznam semifinalistov. V prieskume sa sleduje najmä znalosť a obľuba tej-ktorej značky. Posledný a zároveň najdôležitejší krok je hlasovanie odbornej poroty, tzv. Brand Council, ktoré prebieha v elektronickej anonymnej forme, členovia poroty sa teda nevedia navzájom ovplyvňovať.
Brand Council
Odborná komisia je zložená z popredných odborníkov z oblasti obchodu, komunikácie, marketingu, médií a marketingových prieskumov. Hodnotí značky cez udeľovanie bodov vo vopred stanovených kategóriách: známosť, budovanie značky, akceptácia, inovácia a prestíž. Značka, ktorá dostane najvyšší celkový počet bodov, získa aj ocenenie Superbrands.
dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness s takmer 3 000 filiálkami v Európe. Spoločnosť bola založená v roku 1973 v Nemecku. Na Slovensku otvorila prvú pobočku v roku 1995 a dnes zamestnáva 980 pracovníkov v 127 filiálkach. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 12 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, ktorá stavia zákazníka na prvé miesto svojich záujmov. Spoločnosti dm drogerie markt sa v posledných rokoch podarilo posilniť pozíciu v oblasti zdravia, krásy a wellness a vyprofilovať sa tak medzi najsilnejšie spoločnosti na trhu. Dôkazom toho je rozširujúci sa sortiment v oblasti biopotravín a kontrolovanej prírodnej kozmetiky.