Aupark ako prvé nákupné centrum ponúka svojim návštevníkom internet zdarma
Nákupno-zábavné centrum Aupark v Bratislave sprístupnilo od mája 2011 voľne dostupné pripojenie na internet (wi-fi) vo všetkých svojich priestoroch.
Nákupno-zábavné centrum Aupark v Bratislave sprístupnilo od mája 2011 voľne dostupné pripojenie na internet (wi-fi) vo všetkých svojich priestoroch. Táto služba návštevníkom Auparku umožní využívať internetové pripojenie v celom nákupnom centre vrátane jeho blízkeho okolia zdarma.
Aupark v Bratislave podporil komfort nakupovania svojich zákazníkov ďalším rozšírením svojich služieb. Od mája tohto roku svojim návštevníkom ponúka možnosť využiť internetové pripojenie zdarma. Sieť s názvom Aupark-Zoznam je voľne dostupná v pasážach nákupno-zábavného centra a v jeho okolí – v areáli za Auparkom a pri detskom ihrisku. Návštevníkom Auparku je k dispozícii 24 hodín 7 dní v týždni.
„Návštevníci Auparku trávia v našich priestoroch pomerne dlhý čas, či už nakupovaním alebo v našich reštauráciách a kaviarňach. Práve týmto návštevníkom sme chceli umožniť, aby počas času, ktorý u nás strávia, mali možnosť využiť internetové pripojenie zdarma. „Byť online“ je dnes neodmysliteľnou súčasťou života a preto sme chceli našim návštevníkov tento pocit sprístupniť aj vtedy, keď u nás práve nakupujú alebo jednoducho trávia čas,“ vyjadrila sa k zavedeniu internetového pripojenia Mária Jurítková, PR manažérka nákupno-zábavného centra Aupark.
___________________________________________________________________________
Značka Aupark reprezentuje rozvíjajúcu sa sieť moderných nákupno-zábavných centier situovaných v centrách miest. Prvé nákupno-zábavné centrum Aupark sa otvorilo v roku 2000 v Bratislave. Na takmer 58 tisíc m2 ponúka návštevníkom široké možnosti pre nákupy a zábavu, a s viac ako 32 tisícovou dennou návštevnosťou sa dlhodobo drží na prvej priečke návštevnosti medzi obchodnými centrami na Slovensku. Úspech značky Aupark prirodzene vyústil do rozširovania tohto konceptu do viacerých slovenských miest, ale aj za hranice. V roku 2010 otvorili svoje brány Auparky v Piešťanoch a Žiline. V roku 2011sa otvorí Aupark v Košiciach a ďalšie nákupno-zábavné centrá budú stáť aj v Trenčíne, Ružomberku, Brne, Hradci Králové a Karvinej.
Filozofiou centra je prinavrátiť tok ľudí späť do centier miest ponukou luxusných a obľúbených módnych značiek, ale tiež užitočných služieb, gastra a zábavy. V rámci dobročinného projektu Aupark ľuďom nákupno-zábavné centrum podporuje aktivity v miestnej komunite.