Kampaň značky C&A
V polovici septembra predstavila spoločnosť C&A svoju novú brand kampaň. Sloganom „You Do You & We Do The Fashion“ C&A posilňuje svoju pozíciu európskej módnej značky zameranej na potreby spotrebiteľa, medzi ktoré patrí štýlové, ale na údržbu nenáročné a cenovo dostupné oblečenie. Pritom zdôrazňuje trvalý záväzok spoločnosti C&A k hodnotám, ako je udržateľnosť a inkluzivita.
Nová stratégia značky bola vytvorená na základe rozsiahleho prieskumu trhu s viac ako 14000 spotrebiteľmi v šiestich európskych krajinách, ktorí poskytli jasné výsledky: spotrebitelia preferujú značku, ktorá kombinuje cenovú dostupnosť, udržateľnosť, kvalitu a štýl. C&A teraz na tieto požiadavky reaguje ponukou kolekcií s vynikajúcim pomerom kvality a ceny, aby sa spotrebitelia v oblečení cítili dobre a vyhovovalo ich životnému štýlu.
Neoddeliteľnou súčasťou kampane značky je nový image, postavený na emocionálnych, štýlových, prirodzených a autentických snímkach, ktoré ožívajú nielen v predajniach, napr. pri pokladni alebo na veľmi dobre viditeľných stenách, ale aj v reklame v časopisoch alebo online.
Už ste pozerali novú modernejšiu tvár C&A?