GARNIER: Aj krása môže byť ZELENÁ
Všetci môžeme urobiť jeden zelený krok.
GARNIER POMÔŽE 250 MILIÓNOM ĽUDÍ V SNAHE O ZELENŠÍ ŽIVOT
Globálna štúdia ukázala, že hoci 81% ľudí túži žiť udržateľnejšie, iba menej ako 6% skutočne denne robí niečo na ochranu planéty. Značka Garnier predstavuje ďalší míľnik v rámci záväzkov Green Beauty. Vzdelávacia kampaň má pomôcť všetkým nám,urobiť niečo pre lepší život.
Vďaka videám vytvoreným zo strany National Geographic CreativeWorks dáva značka Garnier spotrebiteľom prístup k odborným znalostiam a skutočným praktickým radám. Jeho cieľom je podporiť a pomôcť 250 miliónom ľudí, aby mohli do roku 2025 žiť na našej planéte ekologickejším životom.
"Značka Garnier chce motivovať spotrebiteľov, aby sa so svojimi zelenými krokmi zapojili aj oni. Udržateľnosť môže byť naozaj citlivou témou a naším cieľom je urobiť ju naozaj dostupnou- s tým už sme začali, vďaka našim produktom, od rýchlo oplachovateľných tuhých šampónov, kartónových a plniteľných obalov atď. - ale chceme ísť ešte ďalej. Vďaka práci National Geographic CreativeWorks chceme dať našim spotrebiteľom prístup k najlepším odborníkom a ich radám pre každodenný zelenší život, hovorí Garnier Global President Adrien Koskas.
Vedeli ste, že 80% uhlíkovej stopy šampónu pochádza z domáceho používania **?
Môže byť krása zelená? ÁNO
"Sme pyšní, že môžeme spolupracovať s Garnier , pomôcť a dať spoločne život tomuto záväzku v rámci Green Beauty. Prinášame vášeň a rozprávačský talent odborníkov a bádateľov National Geographic 's Explorers, aby pomohli zdieľať príbehy Garnier, zároveň učili ľudí porozumieť ich vplyvu na svet a predstaviť si nové možnosti. ", dodala Nadine Heggie, VP Brand Partnerships National Geographic
Dostupný a zároveň vzdelávací obsah pokryje témy udržateľnosti, ktoré sa týkajú krásy. Zameriame sa problematiku plastov & obalov, vysvetlíme využitie vody a zelené poňatie vedy a podelíme sa o praktické rady s cieľom urobiť udržateľnosť dostupnejšou a uľahčiť ľuďom zelené kroky (#onegreenstep) v ich každodennom živote.
Iniciatíva Green Beauty spoločnosti Garnier predstavuje kompletný a komplexný prístup k udržateľnosti
Cieľom je zmeniť každú fázu hodnotového reťazca spoločnosti Garnier, a znížiť tak dopad na životné prostredie, najmä v týchto oblastiach:
Plasty a obaly:
- Do roku 2025 budú všetky produkty vyrobené z nulového množstva primárneho plastu, čím dôjde ku každoročnej úspore 40 000 ton plastu
Produkty a zloženie:
- Do roku 2022 budú všetky ingrediencie rastlinného pôvodu, rovnako ako ingrediencie z obnoviteľných zdrojov, získané výlučne udržateľným spôsobom.
- Do roku 2025 bude mať 100% noviniek Garnier lepší environmentálne profil
Výrobné závody a výroba:
- 100% závodov, v ktorých sa vyrábajú produkty Garnier, bude do roku 2025 uhlíkovo neutrálnych, vďaka obnoviteľným zdrojom energie
- Uhlíkové emisie už boli znížené o 72%
Solidárne zdroje surovin:
- Do roku 2025 sa Garnier zaviazal podporiť 1 000 komunít prostredníctvom programov solidárneho získavania surovín.
Dnes už značka Garnier dosiahla to, že ...
- je viac ako dvojnásobné využitie recyklovaného plastu v obaloch (3 670 ton v roku 2019 oproti 9 019 tonám v roku 2020).
- takmer polovica (49%) výrobných závodov je teraz uhlíkovo neutrálna (oproti roku 2019 pribudlo 7 závodov).
- má 97% nových alebo renovovaných výrobkov lepší environmentálny alebo sociálny profil.
- je 99% prísad vegánskych