dm opäť najdôveryhodnejšou značkou v kategórii drogérie!
Spoločnosť dm drogerie markt si aj v druhom ročníku ankety Najdôveryhodnejšie značky roku 2017 zvolili spotrebitelia ako najdôveryhodnejšiu značku v kategórii drogérie.
Zároveň sa v celkovom hodnotení najdôveryhodnejšej značky prieskumu umiestnila na druhom mieste, keď ako jedna z troch značiek získala viac než 1 000 hlasov z 2 000 možných. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila takmer 450 značiek v 45 kategóriách, ktoré boli zaradené do prieskumu hlavne na základe výsledkov predaja. Ocenenie si za dm prevzali v rámci galavečera Dôveryhodné značky Jana Blažová, Katarína Prieložná a Juraj Pronaj z oddelenia nákupu dm drogerie markt.
„Teší nás, že po každoročnom získaní ocenení Slovak Superbrands Award a MasterCard Obchodník roka nám v kategórii drogéria pribudlo aj ocenenie Najdôveryhodnejšia značka. Všetky získané ocenenia nás neskutočne motivujú posúvať svoje hranice, neustále sa rozvíjať a zlepšovať kvalitu nami ponúkaných produktov a služieb,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.
Marketingový program Najdôveryhodnejšie značky je najrozsiahlejšou nezávislou anketou zameranou na spotrebiteľskú dôveru značiek na Slovensku. Uskutočnila ju nezávislá agentúra STEM/MARK na prelome septembra a októbra 2017 a zapojilo sa do nej až 2 000 respondentov. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila v 45 kategóriách takmer 450 značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu hlavne na základe výsledkov predaja.
Tento rok sa v prieskume objavilo 10 nových kategórií a spotrebitelia mali možnosť hodnotiť dôveru aj v kategóriách ako prípravky na kosti a kĺby, dámska hygiena, dermokozmetika, čerpacie stanice, predajca elektra, predajca odevov, predajca obuvi, športové obchody, balíkové služby a realitné kancelárie. Spoločnosti, ktorých značky spotrebitelia zvolili ako najdôveryhodnejšie, majú možnosť počas jedného roka využívať logo Najdôveryhodnejšia značka pri propagácii, a to na obaloch alebo v marketingových kampaniach.
Viac o ankete na www.doveryhodneznacky.sk.
dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness, s 3 464 filiálkami v Európe. Spoločnosť bola založená v roku 1973 v Nemecku. Na Slovensku otvorila prvú pobočku v roku 1995 a dnes zamestnáva 1 514 pracovníkov v 142 filiálkach.
dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 13 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Taliansku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku a na Slovensku.
Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, ktorá stavia zákazníka na prvé miesto svojich záujmov. Spoločnosti dm drogerie markt sa v posledných rokoch podarilo posilniť pozíciu v oblasti zdravia, krásy a wellness a vyprofilovať sa tak medzi najsilnejšie spoločnosti na trhu. Dôkazom toho je rozširujúci sa sortiment v oblasti biopotravín a kontrolovanej prírodnej kozmetiky.