Diskusie

cvičenie

baby,hádam mi poradíte.už musím začať so sebou niečo robiť,lebo :evil: :evil:  chcem cvičiť kalanetiku,kedže tú môžem cvičiť aj doma,nemôžem chodiť behať,ani na bike,či plávať,kedže nemám kde nechať deti.a myslím,že tá je vhodná aj na môj chrbát,kedže s ním mám stále problémy.lenže neviem,kedy cvičiť?ráno?na obed?večer?pred jedlom?po jedle?

ešte sa musím naučiť stravovať pravidelne.jem nárazovo a neviem sa zbaviť tohto zlozvyku. :evil: :evil: ale toto musím vyriešiť sama,s tým mi nepomôžete,ale s tým cvičením by ste mohli ;-)

  • petus
    18.06.2011, 09:36

    ahoj, no vraj rano nalacno je to najucinnejsie, ale tak napriklad ja by som sa hladna nedonutila cvicit... potom je tiez dobry cas tak popoludni okolo 16.tej, aby to zas nebolo velmi neskoro, aby sa telo pred spanim cvicenim nenabudilo a potom by sa ti nedalo zaspat... ale v podstate je cvicenie ucinne vzdy a zalezi na tebe, kedy si najdes cas, hoci aj kazdy den inak... a radsej az hodinu po jedle, aby ti neostalo tazko a nevolno...

  • anonym
    18.06.2011, 10:53

    Ja cvičím tiež doma - ráno nalačno, najprv pol hodinku na orbitrecu alebo na stepperi, potom si dám nejaké cviky na brucho, zadok a prsia...zaberie mi to tak hodinku denne, ale tiež si  nemôžem dovoliť chodiť cvičiť niekde mimo domu, pretože mám dve deti a manžel pracuje na zmeny, takže by sa to dosť ťažko organizovalo. Čo sa týka toho času, kedy cvičiť, tak je to určite individuálne - ja som na ranné cvičenie nalačno naučená už viac ako 10 rokov (teda s výnimkou tehotenstiev, vtedy to bolo trošku inak :D ) a vyhovuje mi to tak.

  • Ludox
    16.03.2013, 11:00

    ahoj, kazdym cvicenim nastartujes svoj metabolizmus, preto sa skor odporuca trenovat dvakrat kratsie ako raz jednorazovo. Napriklad, ak chces cvicit polhodinu denne, je lepsie ak cvicis dva krat patnast minut denne. Kedy pocas dna je to najlepsie, zavisi od teba, aky mas casovy rozvrh a povinnosti. Lepsie je to vsak pred jedlom, lebo ak by si chcela po jedle, mala by si pockat aspon dve tri hodiny kym vytravis. Tiez, ak sa rozhodnes cvicit vecer, nemala by si neskor ako styri hodiny pred spankom, lebo inak bude tvoje telo stale aktivne a budes mat tazkosti zaspat. A samozrejme, velmi dolezite je zdrava strava, nevynechavat ovocie a zeleninu, cerealie, strukoviny, a vyhybat sa vyprazanym jedlam a pod. Drzim palce 

  • Magda26262
    07.04.2013, 16:06

    http://www.cviceni.tode.cz/ doporučuji tento pěkný web

  • Irena
    25.08.2014, 08:31

    Ahoj ja som začala tak, že som od základu zmenila jedálniček a každý deň cvičila aspon pol hodiny doma na večeru, keď som mala čas (brucho, zadok), potom som k tomu pridala behanie a fitko. Keď som schudla 15 kíl, začala som viac posilňovať a zaobstarali si stroj i domov http://www.fitnessoutlet.cz/posilovaci-stroje/. Už necvičím tak moc, ale postavu is váhou si držím:-)

  • fitmama
    16.07.2017, 13:58

    ahojte dievčata založila som kanal za kratky cas uz mam 10 tisic videni vyskusajte cvicenie na Youtube somnou :D https://www.youtube.com/watch?v=semMXBf-UnY

+ -
Príspevkov: 6