Nová kolekcia adidas spája dievčatá a inšpiruje na nové rekordy

Redakcia | 26. apríl 2013

adidas uvádza novú ženskú kolekciu  v rámci kampane #mygirls, ktorá je oslavou života a priateľstva. V duchu novej kolekcie zároveň pozýva dievčatá a mladé ženy na vytvorenie jedinečného tanečného rekordu – najviac tancujúcich dievčat na jednom mieste so špeciálne pripravenou choreografiou na tému #mygirls.

adidas uvádza novú ženskú kolekciu  v rámci kampane #mygirls, ktorá je oslavou života a priateľstva. V duchu novej kolekcie zároveň pozýva dievčatá a mladé ženy na vytvorenie jedinečného tanečného rekordu – najviac tancujúcich dievčat na jednom mieste so špeciálne pripravenou choreografiou na tému #mygirls.

Kampaň #mygirls nadväzuje na podstatu kolekcie a vyzýva mladé ženy a dievčatá, aby žili pohybom a svoju skúsenosť posunuli ďalej. „adidas Women nadšene podporuje športové priateľstvá medzi dievčatami, ktoré sa navzájom inšpirujú. Pokus o tanečný rekord prináša myšlienku kampane priamo medzi dievčatá,“ povedal brand manager spoločnosti adidas Slovensko Ladislav Šiška.

Nová kolekcia je typická multifunkčnosťou jednotlivých kusov, hravosťou farieb s dôrazom na žltú (vivid yellow), najlepšie funkčné vlastnosti a inovatívnosť materiálov. Kolekcia je navrhnutá tak, aby sa v nej dievčatá cítili pohodlne a súčasne dobre vyzerali s veľkým dôrazom na štýlový dizajn a perfektný strih.

Sebavedomý vzhľad

„Našou prioritou  sú individuálne potreby a sebavedomie každej z dievčat. Cieľom je maximálna funkčnosť počas celého pohybu alebo tréningu a podpora sebavedomia prostredníctvom technického a dizajnového stvárnenia. Kolekcia zároveň poskytuje nekonečné množstvo atraktívnych kombinácií outfitov,“ hovorí Dáša Murčová, Category Manager Women’s Training, adidas Central Europe East.

„Túto sezónu sa sústredíme najmä na tanec a tréning. Novinky v rámci sezóny sú z pohľadu inovácií napríklad zoštíhľujúce a tvarujúce strečové materiály, stonecold clima technológie a climate+ a z pohľadu dizajnu experimentovanie s vrstvením a kombinovaním outfitov,“ hovorí o kolekcii Dáša Murčová.

Medzi kúsky kolekcie, ktoré si zaslúžia špeciálnu pozornosť, patria napríklad tvarujúce legíny Perfect ¾ Tight, športová podprsenka Techfit adipower Bra, ktorá prostredníctvom špeciálneho výpletu Powerweb na chrbte napomáha správne držanie tela, ako aj ľahučké najflexibilnejšie tenisky adipure trainer 360 v krásnych farbách,“ vysvetľuje Dáša Murčová. Novú kolekciu je možné nájsť vo vybraných predajniach adidas po celom Slovensku aj prostredníctvom www.adidas.com/storefinder.

Prečo tanečný rekord?

„Či tancuješ, alebo máš rada pohyb, si naša!“ hovorí Katka Štumpfová, tvár kampane #mygirls. „Naším cieľom nie je, aby niekto vyhral alebo najdlhšie vydržal. Ide o to byť spolu, podržať sa a podporiť sa navzájom. Sme skutočné baby so skutočnými kamoškami a chceme ukázať svetu – aha, my sme to spolu dokázali! Je to o nás a pre nás.“ Katka Štumpfová vytvorila špeciálnu energickú choreografiu, ktorú na základe jednoduchého videa zvládne aj úplný začiatočník.

„O tanečný rekord sa pokúsime 1. mája 2013 na Univerzitných hrách v areáli Fakulty telesnej výchovy a športu UK (Nábrežie arm. gen. L. Svobodu 9, 814 69, Bratislava). Srdečne všetkých pozývame,“ hovorí s nadšením Katka Štumpfová.

Dohľad zabezpečí Igor Svítok, komisár slovenských rekordov. Dievčatá sa môžu registrovať  priamo na akcii Univerzitné hry v čase od 9.00 do 12.45 hod. Samotný pokus o rekord sa začne o 13.00 hod. v adidas #mygirls zóne. Súčasne tam dievčatá nájdu aj rôzne športové stanovištia, kde sa môžu inšpirovať, otestovať v schopnostiach a pod dohľadom trénerov vyskúšať nové netradičné športy, akým je napríklad Jumping.*

Psychológia #mygirls

adidas Women v rámci kampane #mygirls vyzdvihuje tímovosť žien. Dievčatá rady vyhľadávajú spoločnosť iných žien, pretože je to pre ne prirodzené. V tímoch sú odvážnejšie a dosahujú lepšie výsledky. Potvrdzuje to svojimi slovami psychologička Denisa Maderová: „Dievčatá zvyknú fungovať v skupinách, ktoré ich ovplyvňujú a inšpirujú na veci, ktoré by normálne neskúsili. Vzťahy medzi dievčatami znásobujú endorfíny, ktoré sa vyplavia pri športe, čo pozitívne pôsobí na celkový psychický stav a zdravý vývoj dievčat a taktiež povzbudzuje ich sebavedomie.“

Zdieľanie zážitkov

Inšpiratívnou súčasťou kampane je online platforma http://mygirls.adidas.sk/, ktorá je priamo napojená na sociálne siete Twitter a Instagram, čo naznačuje mriežka v názve kampane (viac informácií v prílohe).

Ukážte, že ste aj s kamoškami All in for #mygirls!

 

Všetky zúčastnené #mygirls budú odmenené. Zároveň máte šancu vyhrať fitness pobyt pri mori pre seba a svoju kamošku, adidas outfit podľa vlastného výberu pre seba a svoju kamošku v hodnote 300 EUR a 2 lístky na tanečnú show.

Registrácia na tanečný rekord: od 9.00 do 12.30.

Pokus o tanečný rekord: 13:00

Ostatné aktivity: od 9.00 do 16.00.

Registrácia na rekord neovplyvňuje Vaše ďalšie súťažné a/alebo športové vyžitie na Unihrách. Zistite, v čom ste dobré a čo vás baví. Vyskúšajte Thai box, Jumping a ďaľšie skvelé veci. Smelo do toho!

 adidas #mygirls zóna, Unihry, 1.5.2013, areál FTVŠ, Bratislava, vstup zdarma.

Inšpirujte sa novou kolekciou adidas Women!

Nakúpte produkty z novej kolekcie adidas Women v hodnote 70 EUR a hrajte o 3 x fitness pobyt pre seba a svoju kamošku. Zoznam vybraných predajní nájdete v pravidlách súťaže.

 

 

Newsletter

Zaregistrujte sa do newslettra a získajte prístup k novinkám: