Detský svet v Hypernove

28.8.2008 v kategórii Mama, autor Redakcia, foto: istockphoto.com

PR článok: Najväčšia predajňa Hypernova v bratislavskom obchodnom centre Avion otvorila Detský svet.

Spoločnosť Ahold Retail Slovakia k. s., ktorá na slovenskom trhu prevádzkuje reťazec 22 hypermarketov pod značkou Hypernova a 3 supermarkety Albert, pripravila v spolupráci so spoločnosťou Procter & Gamble pre zákazníkov svojej najväčšej predajne v bratislavskom obchodnom centre Avion jedinečné riešenie ponuky všetkého sortimentu určeného deťom vo veku 0 – 4 roky pod názvom „Detský svet“. Slávnostné otvorenie sa uskutočnilo 15. augusta 2008 o 14:00 za účasti obchodného riaditeľa Bohdana Špičku zo spoločnosti Ahold Retail Slovakia k. s. a pána Viliama Tršku, riaditeľa spoločnosti Procter & Gamble Slovakia.

S cieľom získať dostatok priestoru bola pôvodná plocha určená na detský a dojčenský tovar rozšírená o časť plochy predtým vyhradenej oblečeniu. Takto získaný priestor sa potom opäť prerozdelil medzi všetky vybrané skupiny detského a dojčenského tovaru, ktorý bol zaradený do nového konceptu „Detský svet“. 

V oddelení „Detský svet“ teraz nájdu mamičky i oteckovia a ich najbližšia rodina či priatelia všetko, čo pre svoje dieťatko potrebujú, či už ide o novorodeniatko, dojča, batoľa, alebo o 3 – 4-ročné dieťa. Ponuka je usporiadaná podľa výsledkov štúdie nákupného správania do niekoľkých blokov, ktoré spolu logicky súvisia, ako napríklad detské plienky a čistiace obrúsky, detské mlieko a výživa a pod. Celá kategória ja navyše rozdelená do niekoľkých tematických blokov: „nakŕm ma“ = všetko na nasýtenie dieťatka, „prebaľ ma“ = všetko na prebalenie dieťatka, „okúp ma“ = všetko na ošetrenie pokožky dieťatka, „obleč ma“ = všetko na oblečenie dieťatka a nakoniec „spím a cestujem“ = všetko na okúpanie a odpočinok dieťatka alebo na cestovanie s dieťatkom.

 Každý z týchto blokov má svoje vlastné grafické označenie v podobe kresleného symbolu a fotografie, ktoré najlepšie charakterizujú daný sortiment. Toto označenie je na regáloch umiestnené nielen čelne, ale aj v smere chôdze, čo pomáha zlepšiť navigáciu a orientáciu spotrebiteľa v celom oddelení. Vyššie uvedené skutočnosti boli jedným z hlavných cieľov projektu, ktorý znel:

„Vytvoriť nákupné prostredie, v ktorom sa budú spotrebitelia ľahko orientovať a cítiť sa uvoľnení vďaka dostatočnému priestoru a prehľadnému a logickému usporiadaniu sortimentu vrátane umiestnenia detského kútika priamo na predajnú plochu hypermarketu.“

A práve umiestnenie detského kútika priamo na predajnú plochu hypermarketu je úplne jedinečným riešením, ktorým sa tento projekt viditeľne odlišuje od ostatných hypermarketov na slovenskom trhu.

Detský kútik bude slúžiť na pobavenie a zábavu detí, ktoré sa tu budú môcť zahrať pod dohľadom aspoň jedného z rodičov alebo iného dospelého a trochu si tu vybiť svoju nekonečnú energiu. Druhý z rodičov sa potom môže nerušene venovať potrebným nákupom.  
 
Výsledok tohto pilotného projektu spoločnosti Ahold Retail Slovakia k.s. a jej partnera, ktorým je spoločnosť Procter & Gamble, si každý z nás môže prísť pozrieť od pondelka do nedele od 9:00 do 21:00.
Srdečne vás všetkých pozývame.