CELODENNÉ NEFORMÁLNE STRETNUTIE MAJITEĽOV VOZIDIEL DACIA – PRVÝ ROČNÍK SA NA SLOVENSKU USKUTOČNÍ 13. 6. 2015.
Pred jedenástimi rokmi začala uvedením modelu Dacia Logan nová éra značky Dacia. V súčasnosti je to najrýchlejšie rastúca značka v Európe, ale aj na Slovensku. Dacia má zo všetkých automobiliek najmladší produktový rad a je vnímaná ako značka automobilu symbolizujúca rozumnú kúpu.
Pred jedenástimi rokmi začala uvedením modelu Dacia Logan nová éra značky Dacia. V súčasnosti je to najrýchlejšie rastúca značka v Európe, ale aj na Slovensku. Dacia má zo všetkých automobiliek najmladší produktový rad a je vnímaná ako značka automobilu symbolizujúca rozumnú kúpu.
Celosvetovo má Dacia už viac ako 3 milióny spokojných zákazníkov, na Slovensku je ich už viac ako 17 000. V priebehu uplynulých 10 rokov Dacia v mnohých ohľadoch prekonala očakávania. Jedným z pozoruhodných javov, ktorý by pred desiatimi rokmi očakával asi málokto, je spontánny vznik komunity majiteľov súčasných vozidiel Dacia.
Majitelia vozidiel Dacia sa k svojim autám hrdo hlásia a napríklad na Facebooku má Dacia na celom svete viac ako 2 milióny fanúšikov. Na Slovensku ich momentálne je približne 7 000, pričom značka Dacia na Slovensku je komunikovaná na tejto sociálnej sieti len približne jeden rok! Aj toto je dôkazom, že vlastníctvo vozidiel Dacia môže byť vyjadrením životného štýlu.
Reakciou na rastúcu popularitu tejto značky je organizovanie premiérového ročníka neformálneho stretnutia majiteľov vozidiel Dacia pod názvom Dacia Piknik. Je to veľmi úspešný koncept akcie, ktorá sa uskutočnila už vo viacerých krajinách a má stále rastúcu návštevnosť. Napríklad vo Francúzsku minulý rok navštívilo 6. ročník popoludňajšieho pikniku, ktorého súčasťou bol koncert, viac ako 15 tisíc ľudí.
Richard Evanson, generálny riaditeľ Renault Slovensko: „Na Slovensku sme k dnešnému dňu predali viac ako 17 000 vozidiel značky Dacia. Myšlienka zorganizovať pre všetkých zákazníkov značky Dacia na Slovensku toto ojedinelé popoludnie nás veľmi nadchla. Touto akciou chceme posilniť hrdosť našich zákazníkov, ktorú cítia voči značke Dacia a zároveň sa im poďakovať na ich dôveru.“
Prvý ročník Dacia Pikniku sa na Slovensku uskutoční v sobotu 13. júna 2015 od 10:00 – 18:00 hod. v priestoroch jedinečného miesta vhodného pre rodinné výlety v Resorte Villa Betula na Liptove (Brnice 166, Liptovská Sielnica, www.villabetula.sk).
Táto akcia je určená pre všetkých majiteľov vozidiel Dacia. Ponúkne celodenný program pre celú rodinu, ako rôzne atrakcie a súťaže pre deti aj dospelých, testovacie jazdy na všetkých modeloch Dacia, off-road testy modelu Dacia Duster, či hudobné vystúpenia umelcov, ako napríklad slovenskej kapely Lojzo. Celý program je pri tom pre účastníkov zadarmo.
Majitelia vozidiel Dacia sa na akciu už teraz môžu registrovať na stránke www.dacia-piknik.sk.
DACIA PIKNIK: je veľmi úspešný koncept eventu, ktorý sa uskutočnil už v mnohých krajinách a má rastúcu návštevnosť.
V roku 2014:
- Vo Francúzsku sa takmer 15 000 fanúšikov značky stretlo v parížskom regióne na akcii Grand Pique-Nique Dacia. Na mieste sa stretlo viac ako 3 100 vozidiel. Bol to už 6-ty ročník akcie.
- V Bulharsku sa organizoval 4-tý ročník, ktorého sa zúčastnilo viac ako 1 500 osôb, čo je 3x viac ako predchádzajúci rok.
- V Dánsku sa pikniku zúčastnilo takmer 2 000 účastníkov, bol organizovaný pri príležitosti oslavy prvého roka od uvedenia značky na trh. Prišlo 400 vozidiel a celkovo 1 600 predaných za rok, čo znamená, že prišlo přijelo 25 % dánskych zákazníkov značky Dacia.
- V Poľsku sa pri príležitosti 5. ročníka akcie zišlo 5 000 zákazníkov z 53 autorizovaných predajní v krajine.
- V Českej republike prijalo minulý rok na prvý ročník pikniku pozvanie takmer 4 000 zákazníkov, ktorí prišli na svojich vozidlách Dacia v celkovom počte 808 kusov.