Výsledky ANKETY: Opýtali sme sa na váš názor
Takmer 400 mamičiek sa zapojilo do našej ankety, v ktorej sme zisťovali, aké kritéria musí spĺňať oblečenie pre vaše dieťa dieťa a aké skúsenosti máte s novou privátnou značkou Kauflandu oblečenia pre deti Kuniboo® a Hip&Hopps®. Tu sú výsledky.
Kvalita a cena
Výsledky ankety ukázali, že cena nie je úplnou prioritou pri výbere oblečenia pre deti. Zohráva síce pri rozhodovaní dôležitú úlohu, ale kvalita je na prvom mieste. Takmer 80 % mamičiek uprednostňuje kvalitu pred cenou.
Značky Kuniboo a Hip & Hopps
Tieto privátne značky Kauflandu poznalo viac ako 90 % mamičiek. S ich výberom a kúpou malo skúsenosť viac ako 70 % opýtaných respondentiek. Vybrali si ich priamo v predajni, kde ich upútali farbami a prevedením. Informáciu o tom, že Kaufland má značky detského oblečenia, zaregistrovali najmä z informačných letákov a inzercie v médiách zameraných na túto cieľovú skupinu.
Najviac skúseností mali opýtané mamičky so značkou Kuniboo®. Najčastejšie kupovaným produktom opýtaných boli detské body, dupačky a pyžamká pre najmenšie bábätká. Mamičky ocenili najmä prírodné materiály a prijateľnú cenu.
Menej známou bola v našom prieskume nová textilná značka Kauflandu Hip&Hopps®, ktorá je určená predovšetkým pre školákov. Nevadí, s tou sa naše respondentky bližšie zoznámia, keď ich bábätká vyrastú do predškolského veku.
Až 96 % opýtaných by odporučilo značku Kuniboo® a Hip&Hopps® svojim známym, čo nás veľmi teší.
Pozitívne je, že tieto značky nájdu respondentky v obchode, kde nakupujú aj potraviny. Ušetria tak čas, ktorý je pri deťoch vzácny. Zohnať pod jednou strechou bežný/každodenný nákup aj oblečenie pre svoje ratolesti je trend, ktorý mamičky vnímajú ako veľké plus.