Predstavte si svet taký, ako ho vidia matky
Zimné olympijské hry v Pjongčangu sú už v plnom prúde. Sú slávnosťou vytrvalosti a driny. Lebo šport je taký. Všetky mamy, ktorých deti športujú či už poloprofesionálne alebo rekreačne, to vieme.
Vieme, koľko stoja tréningy, času a peňazí. Vieme, aké šťastie je potrebné na dobrého trénera. Vieme, koľko sĺz znechutenia si naše dieťa doma vyplakalo. Vieme však aj to, ako chutí radosť. Ako chutí úspech. Ako veľmi chceme vidieť naše dieťa šťastné.
5 tipov, ako dieťaťu vyberiete správny šport
Za každým veľkým športovcom je jeho matka
Len my si pamätáme všetky neúspešné zápasy, keď sme hladkali malú hlávku pod perinou. Len my viete držať palce a veriť tak veľmi, že ten puk, pirueta, či lopta dopadnú tam, kam majú.
Za každým športovcom v národných farbách je jeho matka. Vedia to aj sponzori, ktorí svojou kampaňou vzdávajú hold matkám. Už pred štyrmi rokmi v Soči kampaň „Ďakujem, mama“ bola jednou z najoceňovanejších reklamných kampaní vôbec.
Tento rok je témou emotívnej reklamy P&G #LoveOverBias prekonávanie predsudkov, kde je rozhodujúcim faktorom bezpodmienečná láska a podpora mamy.
Kde ostatní vidia slabosť, mama vidí silu.
Kde ostatní vidia trápenie, mama vidí nadšenie.
Ďakujem, mami.
„Predstavte si svet taký, aký ho vidia matky“
V skoro dvojminútovom videu milo zachytáva obraz matiek podporujúcich svoje deti v plnení ich snov. Reklamná kampaň poukazuje na časté predsudky voči náboženstvu, farbe pleti, sexuálnej orientácii alebo zdravotnému postihnutiu.
Oslavuje úlohu mamy, ktorá pomáha svojmu dieťaťu prekonať akúkoľvek zaujatosť a vidí v ňom potenciál bez ohľadu na to, čo vidia ostatní. Na konci videa je vyslovená idea celého spotu: „Predstavte si svet taký, aký ho vidia matky“ a poďakovanie mame.