Ich bin zranený – s medickým konzultantom po slovensky už aj na dovolenke

Ich bin zranený –  s medickým konzultantom po slovensky už aj na dovolenke
11.6.2014 v kategórii Mama, autor Redakcia, foto: istockphoto.com

Allianz – SP na toto leto pripravila celkom nový projekt, ktorý poteší všetkých dovolenkárov v Turecku. Vďaka spolupráci so svojou asistenčnou spoločnosťou Allianz Assistance a sesterskou českou  poisťovňou Allianz budú služby cestovného poistenia ešte lepšie.

 

  • Allianz – SP ponúka v Turecku služby odborného konzultanta s lekárskym vzdelaním
  • Odborník poskytuje konzultácie pre klientov bezplatne
  • V Turecko bolo v minulom roku najviac poistných udalostí v cestovnom poistení

Allianz – SP na toto leto pripravila celkom nový projekt, ktorý poteší všetkých dovolenkárov v Turecku. Vďaka spolupráci so svojou asistenčnou spoločnosťou Allianz Assistance a sesterskou českou  poisťovňou Allianz budú služby cestovného poistenia ešte lepšie. ASP vyšle do Turecka  odborného konzultanta, ktorý bude k dispozícii turistom v prípade choroby či úrazu. Allianz – SP je prvou poisťovňou na slovenskom trhu, ktorá zaviedla túto službu v cestovnom poistení.

Najviac poistných udalostí v Turecku

Turecko sa u slovenských turistov v posledných rokoch stalo jednou z najvyhľadávanejších letných destinácií. Okrem dobrých služieb, histórie a mora však na dovolenkárov číhajú aj zdravotné problémy, ktoré vedia pokaziť celý pobyt. Medzi najčastejšie poistné udalosti, s ktorými sa poisťovňa stretáva počas letnej sezóny, patria žalúdočné a tráviace problémy (s nákladmi približne 160 eur), chrípka, angína a zápal priedušiek s horúčkami (s nákladmi približne 160 eur), alergická reakcia na slnko (od 70 do 160 eur) a menšie či stredne závažné úrazy (od niekoľko sto do niekoľko tisíc eur). V minulom roku vzniklo najviac poistných udalostí práve v Turecku, kam mieri aj túto sezónu mnoho Slovákov. Navyše sa postupom času ukázalo, že cena a kvalita starostlivosti sa v súvislosti s výberom letoviska a zdravotníckeho zariadenia v Turecku veľmi líšia.

Náš  konzultant bude ubytovaný v  Alanyi, kde bude poskytovať konzultácie našim klientom dovolenkujúcim na území celého Turecka ohľadom postupu v prípade zdravotných ťažkostí,          a v prípade potreby môže našich klientov v Alanyi a jej okolí aj osobne navštíviť a pomôcť im pri riešení problémov. Konzultant poradí s výberom lekára, dodaním liekov, či s nasmerovaním do osvedčených a kvalitných zdravotníckych zariadení tak, aby bol klient spokojný a následná likvidácia poistnej udalosti prebehla bez problémov,“ informuje k úlohe konzultanta vedúca oddelenia skupinového cestovného a privátneho poistenia ASP Katarína Janáková.

Bez rečovej bariéry a zadarmo

Konzultant má potrebné odborné aj jazykové znalosti, aby klientom okrem rady  mohol pomôcť odbúrať aj jazykovú bariéru, ktorej dôsledkom môže byť aj stanovenie nepresnej diagnózy. Pacient tak nemusí loviť správne slová v slovníku a obávať sa zdĺhavých a zbytočných vyšetrení. Navyše, konzultácie a návštevy sú pre klientov ASP bezplatné.

Naša asistenčná spoločnosť zisťovala, čo by zvýšilo spokojnosť a komfort klientov v zahraničí, ktorých počas pobytu prekvapia zdravotné problémy. Okrem iného je to aj osobná prítomnosť odborníka, s ktorým sa chorý či zranený dorozumie po slovensky. Turecko bude teda v júli a auguste prvou krajinou, kde bude takýto servis pre klientov fungovať a v prípade pozitívnych výsledkov do budúcnosti rátame s jeho postupným rozšírením,“ dodáva Katarína Janáková.

A aby bol kontakt klientov Allianz – SP s konzultantom ešte jednoduchší, k telefónnemu číslu na asistenčnú  spoločnosť Allianz Assistance si môžu cestujúci do Turecka  pridať aj číslo priamo na konzultanta +421 940 835 381.

Allianz - Slovenská poisťovňa, a. s., pôsobí na slovenskom poistnom trhu už niekoľko desiatok rokov a je trhovým lídrom v poskytovaní vysoko kvalitných služieb a produktov. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea, ktorá spravuje zmluvy miliónov klientov v regióne strednej a východnej Európy.

Vedeli ste, že...

  • počas záplav v roku 2013 sme vyplatili vyše 5 miliónov eur?
  • vyše 10-tisíc dopytov mesačne zaznamenáva aplikácia „Poistné udalosti“ na vybavovanie škôd online?
  • v roku 2013 sme vybavili viac ako 284-tisíc poistných udalostí?
  • produkty Allianz - SP získali za desať rokov až 87 ocenení Zlatá minca?
  • od svojho vzniku venovala Nadácia Allianz na verejnoprospešné projekty vyše 900-tisíc eur?