Aupark v Bratislave otvoril vynovený detský kútik aj vonkajšie ihrisko
Bratislavské nákupno-zábavné centrum Aupark pokračuje v kampani, ktorou potvrdzuje svoj zvýšený záujem o orientáciu na rodiny s deťmi a najmenších návštevníkov.
Bratislavské nákupno-zábavné centrum Aupark pokračuje v kampani, ktorou potvrdzuje svoj zvýšený záujem o orientáciu na rodiny s deťmi a najmenších návštevníkov. Po nedávnom otvorení detskej letnej inline škôlky a spustení požičovne korčúľ, bicyklov a kočíkov, dal Aupark znovu do prevádzky aj zrekonštruovaný detský kútik a rozšírené detské ihrisko.
Priestory detského kútika Time out, ktorý sa nachádza na prvom poschodí bratislavského nákupno-zábavného centra Aupark, prešli kompletnou rekonštrukciou. Rozloha kútika bola zväčšená na viac ako 400m2 a návštevníkom ponúka veľa zaujímavých atrakcií, ktoré si môžu najmenší návštevníci vychutnávať od polovice júla. Jednými z najväčších lákadiel sú rozprávková poschodová chalúpka, ktoré v sebe ukrýva aj detskú kuchynku, autodráha s hracími pretekárskymi autíčkami, vynovené detské kino, guličkové tobogány, rôzne šmykľavky či playstation kútik. Pre rodičov je k dispozícii vynovená zóna s pripojením na Wi-Fi zdarma.
Služby detského kútika sú rodičom aj ich deťom k dispozícii denne v čase otváracích hodín Auparku – v pondelok až piatok od 10:00 do 21:00 a cez víkend od 09:00 do 21:00. Návšteva detského kútika je spoplatnená sumou 1,70 EUR za hodinu a 0,50 EUR za každú ďalšiu začatú polhodinu. O bezpečie a zábavu detí sa stará tím skúsených a spoľahlivých opatrovateliek.
V auguste Aupark rodičom a deťom sprístupní ďalšiu možnosť trávenia voľného času – pôvodné vonkajšie detské ihrisko bolo rozšírené o niekdajšie priestory lezeckej steny. Deťom tak na hranie pribudli ďalšie preliezky či atrakcia v podobe pirátskej lode. Vonkajšie ihrisko je k dispozícii bezplatne e je prístupné v rovnakom čase ako detský kútik - počas otváracích hodín Auparku.
„Rekonštrukcia detského kútika a znovuotvorenie detského ihriska sú súčasťou nášho systematického prístupu k rodinám a deťom, ktorý deklarujeme aj v rámci kampane Aupark sa točí okolo detí. Veríme, že deti v ňom nájdu dostatok zaujímavých atrakcií a strávia v ňom so svojimi rodičmi príjemné chvíle,“ vyjadrila sa k spusteniu kútika PR manažérka Mária Juritková.
____________________________________________________________________________
Značka Aupark reprezentuje rozvíjajúcu sa sieť moderných nákupno-zábavných centier situovaných v centrách miest. Prvé nákupno-zábavné centrum Aupark sa otvorilo v roku 2000 v Bratislave. Na takmer 58 tisíc m2 ponúka návštevníkom široké možnosti pre nákupy a zábavu, a s viac ako 32 tisícovou dennou návštevnosťou sa dlhodobo drží na prvej priečke návštevnosti medzi obchodnými centrami na Slovensku. Úspech značky Aupark prirodzene vyústil do rozširovania tohto konceptu do viacerých slovenských miest, ale aj za hranice. V roku 2010 otvorili svoje brány Auparky v Piešťanoch a Žiline. V roku 2011sa otvorí Aupark v Košiciach a ďalšie nákupno-zábavné centrá budú stáť aj v Trenčíne, Ružomberku, Brne, Hradci Králové a Karvinej. Filozofiou centra je prinavrátiť tok ľudí späť do centier miest ponukou luxusných a obľúbených módnych značiek, ale tiež užitočných služieb, gastra a zábavy. V rámci dobročinného projektu Aupark ľuďom nákupno-zábavné centrum podporuje aktivity v miestnej komunite.