Experimentovať sa niekedy neoplatí. Trend zdravej výživy?
Spoločnosť McDonald’s bojuje s neustálym odlivom zákazníkov, pretože trend zdravej výživy je neutíchajúci a tu má spoločnosť s rychlým občerstvením predsa len určité nedostatky.
Spoločnosť McDonald’s bojuje s neustálym odlivom zákazníkov, pretože trend zdravej výživy je neutíchajúci a tu má spoločnosť s rychlým občerstvením predsa len určité nedostatky. A tak sa kráľ fast foodov rozhodol pozmeniť svoje doterajšie pôsobenie. S experimentom sa snažil priblížiť predovšetkým deťom. Podľa ekonomického portálu magazínu Businessweek spoločnosť dospela k záveru, že deti nemajú rady zeleninu preto, lebo nechutí ako sladkosť. V McDonald´s sa rozhodli spojiť brokolicu s obľúbenou žuvačkou – v podstate vytvorili brokolicu, ktorá chutila ako žuvačka. Podľa vedenia spoločnosti však testovanie nesplnilo očakávania – nezvyčajná chuť zeleniny deti len zmiatla. Generálny riaditeľ Don Thompson pre portál Business Insider nakoniec priznal, že žuvačkou ochutená brokolica bola chybou.