Poradňa dojčenia a výživy

Poradňa dojčenia a výživy
6,244 otázok

Na všetky vaše otázky týkajúce sa dojčenia a výživy detí odpovedá pediatrička MUDr. Marta Špániková.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu. 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

  • nežiadúce účinky rotarixu

    , Autor: odbornik2

    dobrý deň,moja 3 mesačná dcera bola očkovaná povinným očkovaním do oboch nožičiek +rotarix, teraz má už 5 deň hnačky,je nepokojná a plačlivá ,môže to byť reakcia na rotarix?chcem sa spýtať keď takto reaguje mám zvážiť podanie druhej vakcíny?Doteraz mala stolicu tak raz za 3 dni,nie je dojčená a stolicu mala kašovitej konzistencie,teraz skôr takú vodovejšiu 5-6krát za deň.Bojím sa aby som jej ešte viac neublížila.Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Marta Špániková

    Teraz máme veľa detí s gastrointestinálnymi ochoreniami, prejavujúcimi sa zvracaním ale aj hnačkou. Reakcia na očkovanie / pozrovala som aj po prevenare/ sa môže prejaviť ako opakované vyprázdenenie riedkej stolice. Táto reakcia však zväčša netrvá dlhšie ako 48 hodín. Vo vašom prípade by som vyhľadala lekára nech zhodnotí, či sa nejedná o zároveň po očkovaní prebiehajúce ochorenie zažívacieho traktu.

Newsletter

Zaregistrujte sa do newslettra a získajte prístup k novinkám: