Diskusie

anemia.

Ahojte. Chcem sa s niecim poradit.moja 2,5 rocna dcerka dostala od svojich starsich surodencom crevnu vyrozu.skoncili sme v nemocnici a tsm jen zistili vysoku anemiu uz na kritickej hranici.dali jej transfuziu krvi a nasadili kvapky Maltofer.ale je velmi nervozna,jedovita,i s stale mrnci a robi zle aj tym starsim. Moze to byt tymi kvapkami? Ma s tym niekto skusenost? Dskujem.
 
 

  • autumn11
    05.05.2016, 13:41

    môj syn bral maltofer pol roka, lebo bol predčasne narodený a bol anemický. Z tých kvapiek mal zápchu a nemohol sa vykakať. Museli sme ho rúrkovať. Keď sme ich vysadili, tak sa to zlepšilo.

  • gabona1
    07.11.2016, 17:50

    Ahoj, môže byť, že maltofer ju zapeká, prípadne ju bolí bruško a pre celkovú nepohodu je potom nervózna. Poraď sa radšej s lekármi, oni Ti povedia, či je to tak, veď majú skúsenosti. Každopádne niečo musí užívať, keď mala také zlé výsledky, kým nebude v norme.

+ -
Príspevkov: 2