Dobry den. Mam dve deti 2 a 3r obe z genetickym syndromom a starsi syn ma aj DMO. Obaja maju oneskoreny psychomotor. Vyvoj nerozpravaju rozumeju ale vsetko. Chcem sa opytat kedy je potrebne navstivit psychologa. Zatial navstevujeme spec pedagogicku zo starsim synom a obaja cvicia
Dakujem

Odpovedá:
Dobrý deň,
ak by sa Vam podarilo nájsť vo vašom dosahu psychológa/psychologičku, ktorý/á sa venuje špecificky tejto oblasti, bude určite prínosné absolvovať prvú konzultáciu aj v tomto veku, aby ste podľa konkrétnej situácie zvolili ďalší postup. Môže byť pre vás aj zdrojom podpory v starostilovsti a vo vysvetlení potrieb a možnostiach rozvíjania vašich detičiek. Treba však vyhľadať skutočne psychológa, ktorý sa touto problematikou zaoberá. V prípade, že neviete kam sa obrátiť, napíšte nám cez našu FB stránku - Psychológia pre milujúcich rodičova pokúsime sa Vás nasmerovať.
Želáme vsšetko dobré!
Jana Zemandl, Eva Vavráková, Jana Bašnáková