Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
15,149 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Výtok

    , Autor: Michaelita

    Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, pred týždňom som navštívila svoju doktorku z dôvodu hnedého výtoku a jednorazového bledoružového výtoku. Povedala, že všetko je v poriadku, žiadny zdroj krvácania a nasadila duphaston. Odvtedy sa nič neupravuje, možno len o niečo zhoršilo. Je to normálne? Alebo sa obávať a navštíviť opäť gynekologiu.
    Vopred ďakujem za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, keďže nepoznám žiadne bližšie informácie ani okolnosti, neviem sa Vám objektívne vyjadriť. Dôležité je tiež vylúčiť prípadné tehotenstvo. Odsledujte si to. Samozrejme, pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.

Podobné otázky

  • Candida?

    , Autor: Anettka

    dobry den

    pan doktor som 17tt a asi vyše tyždna mam zlty vytok a občas iba jemne svrbenie mam zo vonka a volala som gyn dala mi že si mam kupit rosalgin vyplachy no ale asi uz 2-3 den sa mi po tele hlavne ruky nohy spravili take vyražky mama mi povedaa ze to vyzera na Candidu chcem sa spytat s čoho to je ? a či to je nebezpečne? a treba ist s tym lekarovi aby mi niečo nato dal? dakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, takto sa Vám neviem objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Príčin výtoku môže byť viacero, nemusí sa jednať o patologický výtok. Kožný výsev s tým nemusí vôbec súvisieť. Odporúčam navštíviť okrem obvodného gynekológa aj kožného lekára.

  • Hnedý výtok

    , Autor: Dany7

    Dobrý deň. Som v 5+3tt a už deň mám hnedý výtok. Deň pred tým som mala horúčky, kde som brala paralen. Chcem sa opýtať čo znamená hnedý výtok a ci mám ísť na pohotovosť? Ďakujem za odpoved.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, špinenie do 16. týždňa tehotenstva je najčastejšie spôsobené tvoriacimi sa cievnymi prepojeniami medzi stenou maternice a choriónom, teda budúcou placentou. Je to pomerne časté. Hnedá krv je stará krv, ktorá bola v pošve a teraz sa postupne vyplavuje vo forme výtoku. Paralen pri teplote môžete užiť. Odsledujte si to. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Výtok v tehotenstve

    , Autor: RomankaR

    Dobrý deň, som v 21tt a mávam svetlohnedý výtok, lekárka mi podľa vyšetrenia USG povedala že je všetko v poriadku, cervikometria takisto, čím je to spôsobené, mám opäť navštívit lekára?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas tehotenstva pošva produkuje výtok. Bez vyšetrenia sa Vám však takto neviem objektívne vyjadriť. Ak boli všetky výsledky vyšetrení, vrátane vaginálneho, v poriadku, nemusíte sa obávať. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Hlienovy výtok

    , Autor: Evanja

    Dobrý deň, pán doktor, posledné dva dni som asi 2-3 hodiny po vložení utrogestanu (ráno) mala priesvitný hlienový výtok, včera ho bolo menej a dnes viac a bol zmiešaný s bielym vytokom, ktorý mám kvôli utrogestanu. Som 27tt, neviem či ide o normálny výtok, ktorý môže byť tiež spôsobený utrogestanom alebo môže ísť o hlienovú zátku a mám navštíviť gynekológa? Ďakujem pekne

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas aplikácie vaginálnej liečby môže byť prítomný výtok. Počas aplikácie utrogestanu môže byť prítomný priesvitný alebo mliečny výtok. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Biely výtok

    , Autor: Evanja

    Dobrý deň prajem pán doktor, pred dvoma týždňami som začala užívať utrogestan kvôli skracovaniu krčku, pán doktor má upozornil že sa môže vyskytnúť výtok. Po týždni som bola na kontrole a povedal mi že si mám kúpiť rosalgin a raz za 10 dní si spraviť preplach, keďže výtok má nesvrbi ani nepáli. Väčšinou ho spozorujem ráno a večer po tom, čo si utrogestan vložím. Výtok je biely a hustej konzistencie, je možné že takýto výtok je zapríčinený utrogestanom? Alebo mám ísť pre istotu k doktorovi nech sa na to pozrie a nasadí inú liečbu? Bojím sa totiž aby to nebola nejaká infekcia a nechcem nič zanedbať. Som v 27tt a nechcela by som seba a bábätko vystaviť nebezpecenstvu. Ďakujem, pekný deň.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, biely až krémových výtok môže byť spôsobený rozpúšťajucimi sa vaginálnymi kapsulami. Nie je to nežiadúci ani vedľajší účinok, je to pomerne bežné pri vaginálne aplikovanej liečbe. Odsledujte si to. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.