Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,986 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Intim. otazka

    , Autor:

    Zdravim Vas, pan Doktor,

    chcem sa opytat, ci je normalne, ze 3 mesiace vkuse som uzivala progesteron cipky, nemala som pohlavny styk za 3 mesiace. Ani zoadne gynekologicky alebo urologicke problemy. Tak, hned ako som ho vysadila, mali sme pohlavny styk s manzelom, ale s kondomon, (natur bez lubrikantu a latexu) + bioglide lubrikacnym gelom, bez parfumacie atd. Nikdy mi nic nevyhovovalo, iba tieto este pred tehotenstvom.

    Nas pohlavny styk trvalo cca 3 minuty, lebo BRUTALNE ma zacalo palit a stipat. A a este stale ma to niekedy boli zvnutra, sokonca aj mocova trubica, aj ma stipe pri cikani.(este aj 2 dni po pohlavnom styku)

    Co by som mala uzivat pan doktor? Dlhodobo uzivam blokurimu a urinal sirup, takze bakterie nemozu byt + mali sme aj ten kondom a lubrikacny.....

    Boli normalne ak si aj sadnem.....

    Dakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, takto je sa veľmi ťažké objektívne sa vyjadriť. Môže sa jednať o reakciu na kombináciu kondómu a použitého lubrikantu, nie všetky sa totiž môžu kombinovať. Môžu byť prítomné aj trhlinky na pošve, ak ste nemali dlhodobejšie pohlavný styk. Ak máte ale ťažkosti aj so štípaním pri močení, môže sa jednať o uroinfekciu. Užívané prípravky infekcii nezabránia, sú to iba výživové doplnky. Odporúčam navštíviť Vášho obvodného gynekológa, ktorý Vám vie prípadne realizovať aj výter z pošvy. Rovnako treba myslieť aj na zanesenie infekcie od partnera.