Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
14,915 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Výtok

    , Autor: Kukuricka

    Dobrý deň keby som tehotná tak by ma začali bolieť prsia týždeň pred mz?
    Mám to brať ako pms alebo ako nejaké náznaky tehotestca ?
    A este keby som tehotná prosím vás aký by som mala výtok ?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak pochybujete o možnom tehotenstve, spravte si tehotenský test. Bolestivosť prsníkov, ako aj výtok je pred menštruáciou pomerne bežný. Odsledujte si to.

Podobné otázky

  • Výtok v tehotenstve

    , Autor: RomankaR

    Dobrý deň, som v 21tt a mávam svetlohnedý výtok, lekárka mi podľa vyšetrenia USG povedala že je všetko v poriadku, cervikometria takisto, čím je to spôsobené, mám opäť navštívit lekára?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas tehotenstva pošva produkuje výtok. Bez vyšetrenia sa Vám však takto neviem objektívne vyjadriť. Ak boli všetky výsledky vyšetrení, vrátane vaginálneho, v poriadku, nemusíte sa obávať. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Hlienovy výtok

    , Autor: Evanja

    Dobrý deň, pán doktor, posledné dva dni som asi 2-3 hodiny po vložení utrogestanu (ráno) mala priesvitný hlienový výtok, včera ho bolo menej a dnes viac a bol zmiešaný s bielym vytokom, ktorý mám kvôli utrogestanu. Som 27tt, neviem či ide o normálny výtok, ktorý môže byť tiež spôsobený utrogestanom alebo môže ísť o hlienovú zátku a mám navštíviť gynekológa? Ďakujem pekne

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas aplikácie vaginálnej liečby môže byť prítomný výtok. Počas aplikácie utrogestanu môže byť prítomný priesvitný alebo mliečny výtok. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Biely výtok

    , Autor: Evanja

    Dobrý deň prajem pán doktor, pred dvoma týždňami som začala užívať utrogestan kvôli skracovaniu krčku, pán doktor má upozornil že sa môže vyskytnúť výtok. Po týždni som bola na kontrole a povedal mi že si mám kúpiť rosalgin a raz za 10 dní si spraviť preplach, keďže výtok má nesvrbi ani nepáli. Väčšinou ho spozorujem ráno a večer po tom, čo si utrogestan vložím. Výtok je biely a hustej konzistencie, je možné že takýto výtok je zapríčinený utrogestanom? Alebo mám ísť pre istotu k doktorovi nech sa na to pozrie a nasadí inú liečbu? Bojím sa totiž aby to nebola nejaká infekcia a nechcem nič zanedbať. Som v 27tt a nechcela by som seba a bábätko vystaviť nebezpecenstvu. Ďakujem, pekný deň.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, biely až krémových výtok môže byť spôsobený rozpúšťajucimi sa vaginálnymi kapsulami. Nie je to nežiadúci ani vedľajší účinok, je to pomerne bežné pri vaginálne aplikovanej liečbe. Odsledujte si to. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Hlien

    , Autor: Marienka Mária

    Dobrý deň, minulý mesiac som prekonala covid, brala som antibiotika. Menštruácia mi podľa kalendára meškala 3 dni podľa ovulacie(mam pri nej bolesti) mi prišla menštruácia načas. Minule som tu písala ohľadom pohlavného styku pri ktorom mi zostal kondóm, ale vysel von. Aj doktok ma uistil, že by sa nemalo nič stať. Tabletku po som nezobrala. Po skončení menštruácie 3. aj 4. den som mala taky výtok krémový taky tmavsi neviem ci do ružova taky zvláštny aj dnes 5 deň. Co to môže byť? Ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, spomínaný výtok môže byť ešte pozostatok menštruácie, niekedy sa tmavohnedý výtok môže vyskytovať ešte pár dní po skončení menštruácie. Odsledujte si to. Takto sa Vám neviem bližšie objektívne vyjadriť. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Tehu

    , Autor: Adiik

    Dobrý deň som v 30tt a všimla som si že mám hnedý výtok nestalo sa mi to ešte nikdy..môže to byť niečo zle ?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin hnedého výtoku môže byť viacero. Nemusí sa jednať o nič zlé, takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.