Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,800 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

  • nedostatok zeleza a tehotenstvo

    , Autor: jb

    dakujem pani doktorka velmi pekne za rychlu odpoved.moje vysledky
    zelezo-34uq/dl
    tranferin-225mg/dl
    transferin vstrebavanie 11%
    feritin-16ng/ml
    zinok-78uq/dl
    vitamin d-24.4ng/dl
    je to velmi kriticka hodnota?zacala som jedavat kazdy den cviklu tak dufam, ze mi to aspon trochu pomoze.

  • účinok

    , Autor: odbornik6

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať po akej dobe užívania má antikoncepcia 100 % účinok ?
    Ďakujem za odpoveď.

  • tehotenstvo

    , Autor: ivuska2463

    Dobrý deň pani doktorka, veľmi pekne Vám ďakujem za Vaše odpovede a zato, že ste ma svojimi odpoveďami veľmi ukľudnili,lebo som nevedela čo mám robiť a bála som sa, že by ten úder (kopanec do bruška) mohol spôsobiť komplikácie.No aj napriek tomu sa chcem ešte opýtať, že od začiatku tehotenstva mám špinenie, bábo rastie, ale keďže mám maternicu uterus bicornis tak z pravej strany mam vraj taký pásik výtoku čo bolo vidno na sone takže zo začiatku som špinila tmavou krvou, neskôr svetlejšou a občas nešpinim vôbec a občas mám za celý deň na intimke len také hnedkasté škvrnky, vraj to nič nieje a je to na druhej strane ako je bábo uložené, preto sa chcem opýtať či môže byť toto špinenie silnejšie z dôvodu toho kopančeka?zatial mám len také škvrnky ale či sa to môže aj viac prejaviť?a ešte posledná otázočka:keď teda sa nič nedeje a asi to nespôsobilo nič, tak sa môže stať že z toho úderu by sa neskôr napríklad o týždeň o dva vytvoril hematon alebo náznak toho, že sa niečo udialo? je vôbec možné, že keď pôjdem 17.1.(som objednaná) ku svojmu gynekologovi, že uvidí tam niečo alebo tam nebude vôbec žiadna stopa ani náznak toho že som tam bola kopnutá?prepáčte, že Vás toľko otravujem, ale mám trošku aj strach, keďže som mala už viac potratov za sebou, preto nechcem niečo také dopustiť !!!!tak sa nehnevajte že sa toľko vypitujem, a dakujem Vám veľmi pekne za Váš čas, pekný deň želám :)

  • otazka

    , Autor: odbornik6

    Dobry den pani doktorka v prvom rade sa vam chcem podakovat nam s trpezlivosou odpovedate na nase otazky.a neviem ako zacat .viete s manzelom mame uz skoro 3rozneho synceka a tak sme sa rozhodli ze je cas na druhe babo syncek bol splodeny hned na prvy sup po vysaeni antikoncepcie tu od porodu neberiem ale davali sme si pozor .no tento mesiac by sme sa chceli pokusit vcera to je 5januara mi zacala menzes mavam ju take 4dni obcas 5.cyklus mam 28 najviac 31 dnovy .tak by som sa vas chcela spytat kedy je najvetsia sanca na oplodnenie .a ci je vhodne milovat sa kazdy druhy den kedze som niekde citala ze kazdy den nie pretoze spermie niesu potom dost silne tak ci to moze byt kazd druhy den ja mam 24rokou a manzel ma 28.a este sa chcem spytat ci mozem zacat brat kyselinu listovu este pred ako otehotnejem ci to nieako zvysi sancu na oplodnenie abo nie .dakujem vam pekne za vasu odpoved a prajem pekny dnik :)

  • Akné a antikoncepcia Chloe

    , Autor: sandraa

    Dobrý deň, pred 8 mesiacmi som začala užívať Chloe hlavne kvôli akné na ktoré mi nezaberala žiadna lokálna liečba ,ktorou som sa trápila 4 roky. Po 4 mesiacoch užívania sa mi pleť krásne vyčistila ale v poslednom mesiaci sa to zhoršilo a je to čoraz horšie ,ako kebyže prestáva antikoncepcia účinkovať. Približne v tom období ako sa to začalo zhoršovať som začala pravidelne užívať Isoprinosine na liečbu herpesu. Má to dáky súvis s tvorbou akné ale je príčina niekde inde ? Ďakujem

  • infekcie

    , Autor: martina1233

    Dobrý deň. Pred necelými 6 mesiacmi som mala prvykrát pohlavný styk, no môj priateľ mal predo mnou už dve sexuálne partnerky. Asi mesiac po styku sa mi objavil výtok bol takej bielej farby až do siva. A pociťovala som trošku aj svrbenie,ale po pár dňoch to zmyzlo nijako som to neliečila. No o ďalší mesiac som pociťovala par dni zvýšené nutkanie na močenie aj napriek tomu, že som nepila nejako veľa vody to bolo v septembri. Ale pila som 3 dni urologický čaj 2krát do dňa a prešlo to. V polovici novembra som bola u gynekológa urobil mi kultiváciu na baktérie ako sú gardanela. Tá mi vyšla negatívna. Potom mi urobil aj stery na chlamýdie, ale nejako sa nepochopili so sestričkou tak na ureoplazmy/mykoplazmy mi steryy nezobrali, čo mi trošku neda pokoj. Chlamýdie mi tiež vyši negatívne. Teraz sa mi tiež sem tam objavuje vytok,ale v malom množste sem tam je priehľadny, občas ma mliečnú farbu. Nič ma pri močení nepáli, ale pohlavný styk som nemala niečo cez mesiac. Teda mala by som gynekológa poprosiť,aby mi doplnil stery??, sice neviem či bude ochotný, kedže tamtie výsledky vyšli negatívne na gardanelu, a chlamýdie. Pred 3 mesiacmi som tak isto davala moč na vyšetrenie, koli kontrole lebo pred 3 rokmi som prekonala zapal obličiek. Všetky moče som mala v poriadku. Druha moja otázka ak som mala prvy nehchránený styk v juli, potom stále chránený, ale raz nam praskol kondóm a v novembri som bola na stery, je možne že som sa nenakazila hneď v juli,ale až neskôr??? A ešte jedna otázka stačilo by ak by mi urobili krvné testy a pri zápale a infekcii zvyknú byť zvýšene biele krvinky, je to pravda???,Dakujem

  • Vysadenie HA

    , Autor: vareska78

    Dobry deň prajem,
    mam 35 rokov,este som nerodila a som PRVÝ MESIAC po vysadeni HAK,po 15 rokoch (posledné roky som užívala Yadine), momentálne mam 21.den cyklu a posledné dni pociťujem naladovost,zvýšenú precitlivelost. Môže to súvisieť s vysadenim HAK po takej dlhej dobe užívania??????
    Podotýkam,že beriem antidepresiva (Alventu 37,5 mg) a po vysadeni HAK som začala užívať Agnucaston, kedže pred užívania HAK som mávala bolestivu a nepravidelnu menstruaciu.
    Ďakujem vopred za odpoved,
    Michaela

  • nedostatok zeleza a tehotenstvo

    , Autor: jb

    Dobry den pani doktorka,
    chcela som sa spytat, ci by som mohla zostat tehotna aj napriek tomu ,ze mam nedostatok zeleza.(suvisi to so silnym menzesom).moj lekar mi povedol ,ze by to mohol byt problem.dakujem velmi pekne za odpoved.

  • Nuvaring

    , Autor: odbornik6

    Dobrý deň, chcela by som sa Vás spýtať otázku, ktorá sa týka Nuvaringu. Nuvaring som začala užívať od 25.12., kedy začalo špinenie s malým množstvom krvi. Na ďalší deň som užila tabletku Escapelle, keďže to bolo nevyhnutné. Je teda možné, že táto tabletka by narušila správny "chod" Nuvaringu? A že by menštruácia po troch týždňoch nemusela prísť? Resp. po vysadení krúžku?
    Vopred ďakujem za odpoveď.

  • Mestruvacne problemy

    , Autor: lucka-123

    Dobry vecer ,,, chcela bi som sa spitat ze nemam pravidelni ciklus a snazim sa otehotnet us 1 rok ,,po prvom porode us uzivala antikoncepciu Belara,,, aki nato mate nazor bojim sa us ze nebudem mat us detii.

  • dlhá menštruácia

    , Autor: 3majka3

    Dobrý deň
    Ja by som sa chcela opytať dostala som posledne 3 mesiace menštruácie som mala úplne slabé krvácanie cyklus pravidelný teraz som dostala menštruáciu o 2 týždne skor ale tak že mám silné krvácanie a menštruáciu mam už 8 deň pritom bolesti nemávam . Poprosila by som o váš názor . Za vášu odpoveď vopred dakujem .

  • Moje prve tehotenstvo

    , Autor: jajaw

    Dobry den, cakam prve babätko a som este len v 1 mesiaci tehotenstva. Moj manzel sa chce stale milovat a ja sa bojim ci sa mi nic nemoze stat. Taktiez by som sa chcela opytat ci je normalne, ze chodim kazdu hodinu na WC ? Dakujem

  • problemi v sexe

    , Autor: marcelka-15

    us som bola na jedom zakroku doktor povedal ze je to septon ,,, no aj po tom mame stale problemii

  • Tehotenstvo????

    , Autor: odbornik6

    Dobry den mala som pohlavny styk s priatelom prvy den ked som mala brat tabletku lenze tabletku berem az vecer a s priatelom som spala poobede. Otazka ci mozem byt tehotna ak berem tabletjky pravidelne dlhodobo a hned jak som dosla domov som si dala tabletku jak maam brat..

  • otázočka

    , Autor: ivuska2463

    Ďakujem Vám za odpoveď, myslíte si, že tie krvné zrazeniny vznikaju aj napriek tomu, keď žena si pichá každý deň FRAXIPIRINE?môže sa to stať?užívam okrem toho acidum folicum, femibion a duphaston.lebo ten fraxipirine by mal tomu zabranovať, nie?ešte sa chcem opýtať,keby sa tak stalo a začalo by sa odlupovať plodové vajce tak do kolkých dní by sa to prejavilo zakrvacanim?alebo by sa to prejavilo aj nejak inak?mohlo by aj bábo prestať rásť keby to niečo spôsobilo?a krvné zrazeniny vznikaju na mieste kde je miesto udreté alebo sa to prejavi aj niekde inde, sa to môže vytvoriť hocikde?preto sa pýtam či by babo mohlo prestať rásť lebo všetky potraty boli spôsobený tym, že bábo prestalo rásť...myslíte si teda, že sa vôbec nemusím obávať?bolo to na opačnej strane dosť dalej od miesta kde je bábo uložené...tesne pred tým úderom (kopancom) som si pichala fraxiparine, asi pol hodinu predtým...dakujem za odpoved

Otázok: 13800