Poradňa gynekológa

Pridať otázku
Gynekológ

Poradňa gynekológa

4,860 otázok, Gynekológ

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v 1. súkromnej nemocnici Košice-Šaca.

 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

  • Bolesti

    , Autor: Barbora

    Dobrý deň, 2 roky beriem antikoncepciu Belara, týždeň po normálnej menštruácii som dostala výtok a bolia ma prsia a podbruško. Nikdy pred tým sa mi to nestalo, je šanca že by som mohla byť tehotná ? Tabletky beriem pravidelne.. Doktorka mi dnes povedala, že vaječníky sú v norme a nemusím sa obávať, kedy sa to dá na 100% zistiť ? Ďakujem za odpoveď

    Odpovedá: Gynekológ

    Dobrý deň, Vami spomínané ťažkosti ako výtok a bolesť prsníkov patria medzi veľmi časté vedľajšie účinky. Je síce tiež pravda, že hormonálna antikoncepcia aj pri pravidelnom užívaní nemusí byť 100%ná, ale je to málo pravdepodobné. Jednoznačne potvrdiť alebo vylúčiť tehotenstvo sa dá vyšetrením beta-HCG hormónu z krvi. Pri akýchkoľvek nejasnostiach alebo ťažkostiach kontaktujte Vášho obvodného gynekológa.