Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,341 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Spinenie po kyrete

    , Autor: Še

    Dobry den. Pred 5 tyzdnami som musela podstupit kyretaz kvoli vvch plodu v 14tt. Po dvoch tyzdnoch od zakroku mi pani Dr. pichla injekciu na stiahnutie maternice. O dva tyzdne na to bolo na uzv vsetko v poriadku. O dalsi tyzden (30. den po zakroku) som dostala menstruaciu, ktora trvala ako vzdy tri dni. Teraz styri dni po poslednom dni krvacania som mala po utreti hnedy vytok. Co to moze znamenat? Je to v poriadku alebo mam radsej navstivit opat Dr? Dakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, niektoré ženy špinia niekoľko dní pred menštruáciou, niektoré niekoľko dní po menštruačnom krvácaní. Takto sa Vám bližšie objektívne vyjadriť neviem. Odsledujte si to. Pri ťažkostiach alebo nejasnotiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.